OA-trådar = kaos
9 inlägg
• Sida 1 av 1
OA-trådar = kaos
Detta är tredje gången jag läser en OA tråd och det flyttas runt en massa så att man ej hinner läsa klart eller posta. Klart jobbigt.
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Re: OA-trådar = kaos
Menvafan? Min tråd om kritik är uppe i 37 sidor nu! SUCK!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Admin
Som jag skrev här skulle jag slå ihop den här tråden med den gamla (som visade sig vara tre, tror jag),
Nu är jag i alla fall klar och tråden har fått det namn den bör ha (tycker jag).
Ber om ursäkt om det blev mycket på en gång.
Som jag skrev här skulle jag slå ihop den här tråden med den gamla (som visade sig vara tre, tror jag),
Nu är jag i alla fall klar och tråden har fått det namn den bör ha (tycker jag).
Ber om ursäkt om det blev mycket på en gång.
37 sidor. *Suckar lite*
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Savanten Svante skrev:37 sidor. *Suckar lite*
Admin
Du skriver i ett ämne som engagerat många...
Se det så här: den som inte vill börja från början kan börja i slutet.
Just nu känner jag för att registrera en ny domän [prefix]aspergerforum.se och rigga en blogg, där alla kan registrera sig som skribenter.
Sedan är det fritt fram o diskutera i forumets ENDA tråd.
Sedan är det fritt fram o diskutera i forumets ENDA tråd.
Ein trådé für allés!
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Admin
Nu fungerade det att slå ihop trådarna eftersom de inte överlappade varandra i tiden utan det har emellanåt startats en ny tråd av någon som inte velat/kunnat/orkat leta reda på den gamla. Jag tycker det finns ett värde i att få ihop hela OA-s historia i en tråd, så vitt den finns på forumet.
Det är inte alltid det lämpar sig att slå ihop trådar om samma eller likartade ämnen men just här tyckte jag det var en utomordentligt bra lösning. Många av de diskussioner som förs idag har sin grund en tid tillbaka och för dem som inte var med då kan en sammanslagen tråd ge en möjlighet att bättre förstå de diskussioner som förs nu.
Nu fungerade det att slå ihop trådarna eftersom de inte överlappade varandra i tiden utan det har emellanåt startats en ny tråd av någon som inte velat/kunnat/orkat leta reda på den gamla. Jag tycker det finns ett värde i att få ihop hela OA-s historia i en tråd, så vitt den finns på forumet.
Det är inte alltid det lämpar sig att slå ihop trådar om samma eller likartade ämnen men just här tyckte jag det var en utomordentligt bra lösning. Många av de diskussioner som förs idag har sin grund en tid tillbaka och för dem som inte var med då kan en sammanslagen tråd ge en möjlighet att bättre förstå de diskussioner som förs nu.
Och för dem som inte bryr sig om historien och vill veta mer om OA går det att läsa och skriva här: http://oa.egetforum.se/index.html
Där brukar inte trådarna bli så långa...
Där brukar inte trådarna bli så långa...
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter