Ny tillförordnad Admin
28 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Ny tillförordnad Admin
Efter nästan två år som Admin känner mnordgren att det är dags att lämna över stafettpinnen. Fram tills dess att vi hittar en mer långsiktig lösning går jag in som tillförordnad Admin och mnordgren återgår till sin roll som ordinarie moderator.
Jag vill rikta ett jättetack till mnordgren för hans insatser under den här tiden. Som Admin får man lägga ner en hel del energi på forumet vilket naturligtvis har betydelse för livet i övrigt. När andra omständigheter pockar på uppmärksamhet är det såklart väsentligt att fokusera på det som är viktigt och välja bort andra åtaganden. Ett sådant agerande kommer alltid möta min förståelse.
Jag vill rikta ett jättetack till mnordgren för hans insatser under den här tiden. Som Admin får man lägga ner en hel del energi på forumet vilket naturligtvis har betydelse för livet i övrigt. När andra omständigheter pockar på uppmärksamhet är det såklart väsentligt att fokusera på det som är viktigt och välja bort andra åtaganden. Ett sådant agerande kommer alltid möta min förståelse.
Re: Ny tillförordnad Admin
Jag kan bara säga Tack! till dig som tog över när jag lämnade uppdraget som Admin för två år sedan. Du har gjort ett bra jobb och jag vet bättre än de flesta hur krävande det är.
Ny tillförordnad Admin
nallen skrev:*suck* ur askan in i elden alltså
+1
Den eviga skärselden kanske?
Ny tillförordnad Admin
Ska bli intressant att se vem som tar över rodret denna gången. Vem det blir vet endast framtiden gissar jag.
Ny tillförordnad Admin
Klapa snel fnordgren.
Jag tänkte mig en bättre bild här men ...
Dina bilder får inte vara bredare än 640 pixlar.
I have seen the fnords.
Jag tänkte mig en bättre bild här men ...
Dina bilder får inte vara bredare än 640 pixlar.
I have seen the fnords.
Liebert skrev:nallen skrev:*suck* ur askan in i elden alltså
You're God damn right
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Ny tillförordnad Admin
Tack för det arbete du utfört, mnordgren. Du har uppenbart gjort ett bra jobb här, det finns en del där jag ansåg att du gjorde fel med det är ok.
Liebert in. Känns lite som storyn om när Tor återkommer till Asgård för att reda upp allt.
Det blir nog bra.
Liebert in. Känns lite som storyn om när Tor återkommer till Asgård för att reda upp allt.
Det blir nog bra.
Ny tillförordnad Admin
Precis, ingen är felfri. Förutom Jesus givetvis.Moggy skrev:
Tack för det arbete du utfört, mnordgren. Du har uppenbart gjort ett bra jobb här, det finns en del där jag ansåg att du gjorde fel med det är ok.
lycka till.
Ny tillförordnad Admin
Kahlokatt skrev:Nu tar jag över och nu jävlar blir det ORDNUNG! Jawohl! Vet hut!
]http://bestoftehinternets.com/blog/wp-content/uploads/2008/07/angry1.jpg
Det vore inte så tokigt, så kör hårt med kandiderandet!
- Hundralappen
- Anslöt: 2009-01-16
Ny tillförordnad Admin
Parvlon skrev:Precis, ingen är felfri. Förutom Jesus givetvis.Moggy skrev:
lycka till.
Han är mer osynlig än Liebert.
Du kommer att vara saknad mnordgren. Tack för all tid du lagt ned på oss stollar.
Ny tillförordnad Admin
Moggy skrev:Parvlon skrev:Precis, ingen är felfri. Förutom Jesus givetvis.Moggy skrev:
lycka till.
Han är mer osynlig än Liebert.
Liebert
Grundare
Liebert har postat 1809 fler inlägg här än jesus.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Ny tillförordnad Admin
Hundralappen skrev:Kahlokatt skrev:Nu tar jag över och nu jävlar blir det ORDNUNG! Jawohl! Vet hut!
]http://bestoftehinternets.com/blog/wp-content/uploads/2008/07/angry1.jpg
Det vore inte så tokigt, så kör hårt med kandiderandet!
+1 på Kahlokatten som ny Admin
Ny tillförordnad Admin
Moggy skrev:Tack för det arbete du utfört, mnordgren. Du har uppenbart gjort ett bra jobb här, det finns en del där jag ansåg att du gjorde fel med det är ok.
Det blir nog bra.
Håller med. Mnordgren har alltid varit lyhörd och tillmötesgående de få gånger jag har varit i kontakt för något moderatorsärende.
- kvicksilver
- Anslöt: 2011-02-19
Ny tillförordnad Admin
Fast Jesus vet vad alla tänker.Savanten Svante skrev:Liebert har postat 1809 fler inlägg här än jesus.
Inte för att jag tror han vill vara admin här.
Spoiler: visa
Vem ska man istället kontakta om man har ärenden som tex att häva postförbud (som man själv begärt)?
Ny tillförordnad Admin
Zirre skrev:Vem ska man istället kontakta om man har ärenden som tex att häva postförbud (som man själv begärt)?
Läs startinlägget. Liebert är Admin. Och det är han som man ska skicka PM / Epost till.
Ny tillförordnad Admin
Dra inte in ditt missionera de här med...Parvlon skrev:Fast Jesus vet vad alla tänker.
Har du inte sett vad nye påven säger om missionerende?
Jesus?Zirre skrev:Vem ska man istället kontakta om man har ärenden som tex att häva postförbud (som man själv begärt)?
Ny tillförordnad Admin
Det är ändå samma mailadress, admin@aspergerforum.sekullan skrev:Zirre skrev:Vem ska man istället kontakta om man har ärenden som tex att häva postförbud (som man själv begärt)?
Läs startinlägget. Liebert är Admin. Och det är han som man ska skicka PM / Epost till.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter