Ny moderator: ufo
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Ny moderator: ufo
Jag säger Varmt Välkommen till vår nye moderator ufo!
Han kommer att moderera Allt om Asperger, Tipsa, Träffar och Övrigt. Jag är övertygad om att han kommer att bli en bra förstärkning på moderatorsfronten.
Han kommer att moderera Allt om Asperger, Tipsa, Träffar och Övrigt. Jag är övertygad om att han kommer att bli en bra förstärkning på moderatorsfronten.
Senast redigerad av Titti 2011-05-04 18:08:01, redigerad totalt 1 gång.
Grattis ufo!
Jag hade tänkt nominera dig men gjorde inte det för att jag tog för givet att du var för upptagen med ADHD-forum och annat. Så trevligt att du tydligen inte var det, utan kan modda här också.
Jag hade tänkt nominera dig men gjorde inte det för att jag tog för givet att du var för upptagen med ADHD-forum och annat. Så trevligt att du tydligen inte var det, utan kan modda här också.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 18:08:01, redigerad totalt 1 gång.
Första reaktionen var nästan "är inte ufo moderator redan". Men det är ju som man är van från ADHD-forum.
Ja, jag kunde ha t o m ha lämnat referenser då!
Grattis ufo, och grattis Aspergerforum!
Ja, jag kunde ha t o m ha lämnat referenser då!
Grattis ufo, och grattis Aspergerforum!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 18:08:01, redigerad totalt 1 gång.
Tack så mycket för det förtroendet.
Tack så mycket för det förtroendet.
En del av er känner mig sedan tidigare, tiden då jag var här och fick min terapeutiska bit.
Ni som tillkommit efter att jag varvat ner känner nog inte igen mig särskilt mycket. Då jag under en tid mest bara läst här. Nu skall det bli kul att lära känna er också.
Jag undrar fortfarande vem som angav mig, mitt i den här debatten?
Pemer det är rätt med "grattis aspergerforum". Det kör vi på, passar mitt ego hehe
/Ufo
En del av er känner mig sedan tidigare, tiden då jag var här och fick min terapeutiska bit.
Ni som tillkommit efter att jag varvat ner känner nog inte igen mig särskilt mycket. Då jag under en tid mest bara läst här. Nu skall det bli kul att lära känna er också.
Jag undrar fortfarande vem som angav mig, mitt i den här debatten?
Pemer det är rätt med "grattis aspergerforum". Det kör vi på, passar mitt ego hehe
/Ufo
Senast redigerad av ufo 2011-05-04 18:08:01, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter