Nästa Tullinge-träff - 20 september!! INSTÄLLD
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Nästa Tullinge-träff - 20 september!! INSTÄLLD
Bara en dryg vecka kvar och inte en anmälning ännu. Men jag har ju inte startat den obligatoriska egna tråden ännu....
Info och anmälan här
Moderator Titti:
På begäran från Pemer ändras rubriken härmed till att meddela att träffen är inställd.
Info och anmälan här
Moderator Titti:
På begäran från Pemer ändras rubriken härmed till att meddela att träffen är inställd.
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 15:53:14, redigerad totalt 1 gång.
Hej!
Och jag har jobbdag på odlingslottsföreningens område, plus pizza- och pysselkväll hos en kompis. För övrigt har vi pyssekvällarna varannan lördag, och givetvis krockar det med alla Tullingeträffar det här året. Suck.
Och jag har jobbdag på odlingslottsföreningens område, plus pizza- och pysselkväll hos en kompis. För övrigt har vi pyssekvällarna varannan lördag, och givetvis krockar det med alla Tullingeträffar det här året. Suck.
Senast redigerad av Lilla Gumman 2011-05-04 15:53:14, redigerad totalt 1 gång.
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Nu är inte jag "riktig" aspergare kanske men kan man få komma ändå?
Jag har inte fått någon diagnos och det är vad jag menar med "riktig" aspergare.
Fast jag vet inte hur det är med jobb iofs.
Egentligen vill jag nog helst dyka upp längre fram om det går bra.
Jag har inte fått någon diagnos och det är vad jag menar med "riktig" aspergare.
Fast jag vet inte hur det är med jobb iofs.
Egentligen vill jag nog helst dyka upp längre fram om det går bra.
Senast redigerad av nano 2011-05-04 15:53:14, redigerad totalt 1 gång.
Du är absolut välkommen, det är öppet för den som formellt har fått eller själv tror sig ha någon NPF-diagnos.
Dyka upp längre fram som i komma på någon senare träff, eller komma lite längre fram på dagen nästa lördag? Bägge delarna går jättebra! Det är bara trevligt om folk kommer lite mer utspritt när de känner för det, 12.30 är bara när jag "slår upp portarna".
Man är lika välkommen att komma framåt kvällningen, som att hänga på låset 12.30, eller när som helst däremellan - tanken är göra det tillgängligt för så många som möjligt. (Därför extra trist att det på flera av det här årets träffar har förekommit att det bara kommit två eller tre personer...)
Känn dig varmt välkommen!
Dyka upp längre fram som i komma på någon senare träff, eller komma lite längre fram på dagen nästa lördag? Bägge delarna går jättebra! Det är bara trevligt om folk kommer lite mer utspritt när de känner för det, 12.30 är bara när jag "slår upp portarna".
Man är lika välkommen att komma framåt kvällningen, som att hänga på låset 12.30, eller när som helst däremellan - tanken är göra det tillgängligt för så många som möjligt. (Därför extra trist att det på flera av det här årets träffar har förekommit att det bara kommit två eller tre personer...)
Känn dig varmt välkommen!
INSTÄLLT!
Då det ändå ännu tre dagar innan bara är två halvt preliminäranmälda känner jag att en annan idé för aktiviteter denna lördag inte måste avfärdas, utan att jag lika gärna kan ställa in. Alltså ingen träff nu på lördag, vi återkommer 18 oktober!
Då det ändå ännu tre dagar innan bara är två halvt preliminäranmälda känner jag att en annan idé för aktiviteter denna lördag inte måste avfärdas, utan att jag lika gärna kan ställa in. Alltså ingen träff nu på lördag, vi återkommer 18 oktober!
En anmälan hade gjorts via e-post, och datorn jag hämtade ner det mailet till vägrar starta igen sedan jag tänkte avhjälpa dess enorma seghet med att sätta i mer minne igår kväll. Jag hoppas du hade sett info om träffen här, och kommer hit och ser ändringen, om jag nu inte skulle få liv i den datorn och kan skicka ett mailsvar till dig senast på fredag.