Någon storträff i år?
57 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Någon storträff i år?
kullan skrev:Man får väl via PM skicka ut inbjudan till dom man anser är värdiga en inbjudan. Sen får dom övriga vara ovetandes om vad som är på gång.
Enklare är. Endast de som följt reglerna på andra träffar får komma...
marxisten skrev:kullan skrev:Man får väl via PM skicka ut inbjudan till dom man anser är värdiga en inbjudan. Sen får dom övriga vara ovetandes om vad som är på gång.
marxisten skrev:kullan skrev:Man får väl via PM skicka ut inbjudan till dom man anser är värdiga en inbjudan. Sen får dom övriga vara ovetandes om vad som är på gång.
Ja det är en bra variant.
Jag skulle gärna vilja ha en specifikt avdelad stund då det är okej ett att ta foton av lokalerna. Alla som inte vill vara med på bild får chans att kliva undan under några minuter, man kan försöka samordna det med någon eventuell förflyttning om det finns en sådan på programmet. Och om det förhoppningsvis finns en och annan träffdeltagare som är okej med att hamna på en bild så kan de vara kvar och posera.
kullan skrev:Då måste jag fråga Pemer varför ska man ta foto på träfflokalen?
Men... snälla, börja inte nu igen, jag har ett vagt minne att samma diskussion varit uppe förut...
Miche skrev:kullan skrev:Då måste jag fråga Pemer varför ska man ta foto på träfflokalen?
Men... snälla, börja inte nu igen, jag har ett vagt minne att samma diskussion varit uppe förut...
Alltså mig personligen kvittar det.
Jag kan tycka att lokalen är intressant nog att vilja ha bilder efteråt, och GÄRNA på de deltagare som står ut med att hamna på bild. Jag har ju även en gammal hemlig lösenordsskyddad bildsajt med bilder från träffar sedan långt tillbaka.
Men nu är det verkligen länge sedan det blev nya bilder på den.
Men nu är det verkligen länge sedan det blev nya bilder på den.