Någon som vill berätta om sina erfarenheter?

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav HellviHumle » 2008-10-26 14:43:32

Är det aspiegt att ha svårt att uttrycka sig om man inte har nå't att börja på? Det verkar som många här vill ha frågor först för att sedan kunna berätta massor om det.
Jag är så'n själv att jag har svårt för att bara prata/skriva på begäran men har jag någon form av stolpar, frågor el dyl så går det lätt. Jag startar sällan nya trådar i de forum där jag är med men svarar ofta och mycket i redan befintliga trådar.
Senast redigerad av HellviHumle 2011-05-04 16:27:17, redigerad totalt 1 gång.
HellviHumle

Anslöt: 2008-09-24

Inläggav Inger » 2008-10-26 16:41:39

HellviHumle skrev:Är det aspiegt att ha svårt att uttrycka sig om man inte har nå't att börja på? Det verkar som många här vill ha frågor först för att sedan kunna berätta massor om det.
Jag är så'n själv att jag har svårt för att bara prata/skriva på begäran men har jag någon form av stolpar, frågor el dyl så går det lätt. Jag startar sällan nya trådar i de forum där jag är med men svarar ofta och mycket i redan befintliga trådar.

Jag fungerar också så. Även de få gånger jag startar nya trådar är det ofta avknoppning från någon annan tråd.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 16:27:17, redigerad totalt 1 gång.
Inger
Inaktiv

Anslöt: 2006-06-30

Inläggav alfapetsmamma » 2008-10-26 16:47:22

Inger skrev:
HellviHumle skrev:Är det aspiegt att ha svårt att uttrycka sig om man inte har nå't att börja på? Det verkar som många här vill ha frågor först för att sedan kunna berätta massor om det.

Jag fungerar också så. Även de få gånger jag startar nya trådar är det ofta avknoppning från någon annan tråd.

Jag kan fråga efter vad folk vill veta och hur mycket de frågar efter för att jag vet att jag annars blir på tok för långrandig och detaljerad.
alfapetsmamma

Anslöt: 2008-05-03

Återgå till Att leva som Aspergare

Logga in