Någon som kan tänka sig att svara på mina frågor?
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Hej!
Är ny här och vet inte riktigt hur det funkar, så jag hoppas att jag lägger detta i rätt kategori åtminstone
Det är så att jag skulle behöva veta mer om Aspergers. Jag har letat jättemycket på internet och lånat böcker osv, men tycker det är jättesvårt att hitta precis det jag behöver veta.
Jag vill inte heller skriva ut mina frågor öppet. Men om någon kan tänka sig att svara på frågor, berätta lite om AS för mig osv. så får ni jättegärna skriva till mig.
Tack på förhand!
Är ny här och vet inte riktigt hur det funkar, så jag hoppas att jag lägger detta i rätt kategori åtminstone
Det är så att jag skulle behöva veta mer om Aspergers. Jag har letat jättemycket på internet och lånat böcker osv, men tycker det är jättesvårt att hitta precis det jag behöver veta.
Jag vill inte heller skriva ut mina frågor öppet. Men om någon kan tänka sig att svara på frågor, berätta lite om AS för mig osv. så får ni jättegärna skriva till mig.
Tack på förhand!
Hej
Jag är också ny här. Min som har Asberger och jag utreds för det. Jag svarar gärna på lite frågor
Jag är också ny här. Min som har Asberger och jag utreds för det. Jag svarar gärna på lite frågor
Hej och välkommen!
Har du själv fått AS-diagnos el misstänker att du har AS?
I metatrådarna finns många tips om vanliga AS-frågor:
metatrad-hitta-ratt-trad-snabbt-t13281.html
metatrad-t9446.html
metatrad-t13306.html
metatrad-t7745.html
Har du själv fått AS-diagnos el misstänker att du har AS?
I metatrådarna finns många tips om vanliga AS-frågor:
metatrad-hitta-ratt-trad-snabbt-t13281.html
metatrad-t9446.html
metatrad-t13306.html
metatrad-t7745.html
Återgå till Övriga Aspergerfrågor