Mystiskt pop-up-fönster
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Mystiskt pop-up-fönster
Ibland hoppar det upp ett pop-up-fönster på min dator som påstår att det heter "Norton Security Scan". Det går inte att klicka på något i det, utan bara se en pelare som går fram och tillbaka. Det går inte att klicka bort heller, inte ens med högerklick.
----------------------
Nu lyckades jag högerklicka fram "stäng", men då sade programmet att det väntade på svar från mig. Sedan började det avslutas. Sedan sade det att datorn inte kunde få kontakt med Norton Security Scan och började leta efter detta program, men då klickade jag ned det och nu har det försvunnit.
Jag fattar inte vad det här är för program. Skall det finnas i min dator?
----------------------
Nu lyckades jag högerklicka fram "stäng", men då sade programmet att det väntade på svar från mig. Sedan började det avslutas. Sedan sade det att datorn inte kunde få kontakt med Norton Security Scan och började leta efter detta program, men då klickade jag ned det och nu har det försvunnit.
Jag fattar inte vad det här är för program. Skall det finnas i min dator?
Senast redigerad av Kahlokatt 2011-05-04 23:12:03, redigerad totalt 1 gång.
Är datorn ganska ny? Spelar iofs ingen roll, jag försöker bara komma på vilken Norton du har? Har du kvar CD-lådan och vad står det på den? Norton Internet Security 200x. Själv har vi Norton Internet Security 2009 fast inte på den PCn jag sitter vid just nu.
Det kan vara att du inte kört någon totalscanning på virus och annat och då vill den påminna om det. Om du har tid över är det bra att låta den genomsöka datorn åtminstone en gång....
Det kan vara att du inte kört någon totalscanning på virus och annat och då vill den påminna om det. Om du har tid över är det bra att låta den genomsöka datorn åtminstone en gång....
Senast redigerad av barracuber 2011-05-04 23:12:03, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11