Misshandel av trådar i "intressanta intressen"
2 inlägg
• Sida 1 av 1
Misshandel av trådar i "intressanta intressen"
Någon lustigkurre har tagit en tråd ifrån 2007 och slagit ihop den med "Aspie-quiz"-tråden, och använt det helt irrelevanta namnet ifrån 2007. Vad f-n menas?
Länk: hypotes-teori-och-verfierbarhet-inom-autismspektrum-t5208-1248.html
Länk: hypotes-teori-och-verfierbarhet-inom-autismspektrum-t5208-1248.html
Re: Misshandel av trådar i "intressanta intressen"
Admin
Jag misstänker att den bytte namn i samband med att vi bytte från phpbb2 till phpbb3 efter att forumet blev hackat. Mest troligt har den fått namnet från den äldsta delen av tråden, som hela tiden varit en del av den sammanslagna tråden Aspie-quiz. Det har hänt fler liknande märkligheter - sammanslagna trådar har plötsligt varit namnlösa tex och jag har fått leta reda på det gamla namnet och ändrat ett inlägg i taget tills namnet plötsligt slagit igenom i trådrubriken.
Jag fixar detta genast.
Jag misstänker att den bytte namn i samband med att vi bytte från phpbb2 till phpbb3 efter att forumet blev hackat. Mest troligt har den fått namnet från den äldsta delen av tråden, som hela tiden varit en del av den sammanslagna tråden Aspie-quiz. Det har hänt fler liknande märkligheter - sammanslagna trådar har plötsligt varit namnlösa tex och jag har fått leta reda på det gamla namnet och ändrat ett inlägg i taget tills namnet plötsligt slagit igenom i trådrubriken.
Jag fixar detta genast.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter