Mina bevakningar försvinner!
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Mina bevakningar försvinner!
Det händer alldeles för ofta att jag slutar underrättas om nya inlägg i en bevakad tråd (trotts att bevakningen är på)
Dessutom när det avdelas en ny tråd från en tråd jag bevakar (och är aktiv i), så vill jag också bli informerad om det, eller att bevakningen fortsätter i den nya tråden!
Här syftar jag på "Furries" och grentråden "Vad är macho, fjollighet etc?"
Och för att fortsätta att gnälla, så finns inte smilies som fanns förut, som t.ex. min favorit: "good night"...
Dessutom när det avdelas en ny tråd från en tråd jag bevakar (och är aktiv i), så vill jag också bli informerad om det, eller att bevakningen fortsätter i den nya tråden!
Och för att fortsätta att gnälla, så finns inte smilies som fanns förut, som t.ex. min favorit: "good night"...
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Re: Mina bevakningar försvinner!
Joakoni skrev:
Moderator:
Men just det problemet är lätt avhjälpt; det är ju bara att kryssa i "Bevaka denna tråd" för den avdelade tråden också. Det står ju alltid i den gamla tråden vart inläggen flyttats (förutom när de flyttas till off-topic-tråden). (post650136.html#p650136)
Joakoni skrev:Det händer alldeles för ofta att jag slutar underrättas om nya inlägg i en bevakad tråd (trotts att bevakningen är på)
Och nu händer det igen!!!
Har markeringen på bevakningen försvunnit eller är det mailet om nytt inlägg som inte kommer fram?
Mail verkar ha en tendens att ibland ta lång tid på sig att komma fram vilket är ytterst irriterande.
Mail verkar ha en tendens att ibland ta lång tid på sig att komma fram vilket är ytterst irriterande.
Nej, markeringen är kvar, men jag får inget mail. Som om tråden hade glömt bort att den är bevakad. Går jag in och förnyar bevakningen så funkar det igen.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter