Midsommarhelgen Stockholm 2012
19 inlägg
• Sida 1 av 1
Midsommarhelgen Stockholm 2012
Jag har inget inplanerat i midsommarhelgen och gissar att fler inte heller har det.
Jag föreslår att vi träffas och gör något.
Första förslaget är att sätta oss i solen på en brygga inne i stan och äta glass och sedan se vad vi hittar på.
Jag föreslår att vi träffas och gör något.
Första förslaget är att sätta oss i solen på en brygga inne i stan och äta glass och sedan se vad vi hittar på.
Re: Midsommarhelgen Stockholm 2012
Jag kan delta i något fredag och lördag eftermiddag (lördag efter 17.30) och söndag.
Pratade med Milve på telefon och hon kommer också.
Mötesplats är utanför Grand hotell idag fredag kl 14:15 för dem som vill vara med
Och kommer man senare så kan den som råkar ha telefonnummer till någon som är med så får man veta var vi är så vi kan ses allihop
Mötesplats är utanför Grand hotell idag fredag kl 14:15 för dem som vill vara med
Och kommer man senare så kan den som råkar ha telefonnummer till någon som är med så får man veta var vi är så vi kan ses allihop
Jag kanske kommer. Får se. Men har inte nummret till nån.som ska med ifa jag kommer för sent.
Btw vart ligger stället vi ska träffas vid?
Btw vart ligger stället vi ska träffas vid?
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Nära kungsträdgården, man ser grand hotell därifrån, lika så ser man grand hotell från skeppsbrokajen.
PMar mitt nummer.
PMar mitt nummer.
Aha, tack då vet jag ^^
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Jag är på väg nu jag med!
Vad har du gjort för tabbe den här gången?
Vad har du gjort för tabbe den här gången?
Hur länge är ni där?, går det bra att komma senare ikväll typ 19-21 eller så?
Vi blev fyra som möttes, varav en lämnade efter ca 2 timmar, vi andra vandrade iväg och avslutade "sammankomsten" vid 18-tiden, men det är klart du kunde kommit senare, men ingen av oss andra hade varit kvar...
Vi ska se om vi inte kan hitta på något att göra under lördagen med
I år verkar jag haft det tur iallafall. Storebroschan, hans sambo och deras son kom på besök och det blev både jordgubbar och jordgubbstårta plus en sväng till Midsommarstången och lite dansande, var en helt okej och en riktigt bra midsommar för mig i år iallafall. Hur det blir imorrn vet jag inte men hoppas på en annan bra dag. Känner också av lite stress i och med imorgon ska allt vara färdigpackat infor semestern också. Men men, ska nog gå det också.
Finns det några planer på att ses idag eller?
- Skum_kille
- Ny medlem
- Anslöt: 2012-03-31
Miche skrev:Vi blev fyra som möttes, varav en lämnade efter ca 2 timmar, vi andra vandrade iväg och avslutade "sammankomsten" vid 18-tiden, men det är klart du kunde kommit senare, men ingen av oss andra hade varit kvar...
Yes missade er och gjorde annat
Idag söndagen den 24:e så blir det glass vid glasshuset vid S:T eriksplan, den som vill följa med får det.
Ska se om jag inte kan hitta en exakt adress.
Ska se om jag inte kan hitta en exakt adress.
Stället vi ska till heter Stockholms Glasshus och ligger på Robert Almströmsgatan 9
Och här kommer en kartlänk till Robert Almströmsgatan 9
http://www.hitta.se/stockholms+glasshus ... sshus&var=
Tid annonseras om en stund men cirka 45 minuter från annonseringstillfället för att ta med restid för de som redan är anmälda
http://www.hitta.se/stockholms+glasshus ... sshus&var=
Tid annonseras om en stund men cirka 45 minuter från annonseringstillfället för att ta med restid för de som redan är anmälda
Då har vi en tid spikad, kl 17:30 vid Robert Almströmsgatan 9 där Stockholms glasshus ligger.
De har mycket god glass.
De har mycket god glass.