Mår skit just nu.
Re: Mår skit just nu.
Jag önskar jag kunde logga ut från mig själv just nu.Jag har så jobbigt.Vet snart inte vad jag vill.Där för kommer jag ta en pause från Forumet.Det känns som att jag inte orkar med det.Kommer troligen bara kolla mina pm.
kullan skrev:Jag önskar jag kunde logga ut från mig själv just nu.Jag har så jobbigt.Vet snart inte vad jag vill.Där för kommer jag ta en pause från Forumet.Det känns som att jag inte orkar med det.Kommer troligen bara kolla mina pm.
Ledsen att höra. Hoppas du återhämtar dej snabbt!!
Jag har gått så här i ett halvår och nu orkar jag inte längre. Nu orkar jag inte kämpa emot.
Hallå kullan och varmt välkommen hit igen till forumet när du fått orken tillbaka!
Massor av varm omtanke till dig.
/geocache
Massor av varm omtanke till dig.
/geocache
Stackars kullan. Det är synd om kullan. Hon måste ha en egen tråd där hon får all uppmärksamhet och får gnälla precis så mycket som hon vill.
mnordgren:
Den här kommentaren är nedlåtande. Du har skrivit en till exakt likadan (riktad mot en annan forumist) som du fick en tillsägelse för. Du får en tillsägelse för den här också. Meddelas även i PM.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Den här kommentaren är nedlåtande. Du har skrivit en till exakt likadan (riktad mot en annan forumist) som du fick en tillsägelse för. Du får en tillsägelse för den här också. Meddelas även i PM.
------------
- LordNelson
- Förhandsgranskad
- Anslöt: 2010-06-25
LordNelson skrev:Stackars kullan. Det är synd om kullan. hon måste ha en egen tråd där hon får all uppmärksamhet och får gnälla precis så mycket som hon vill.
Det står dig fritt att inte läsa i denna tråd.
Det är inte bara kullan som har en egen tråd som de tar upp specifika problem i, det är ganska många fler som har egna 'gnälltrådar'.
kullan skrev:Det står dig fritt att inte läsa i denna tråd.
+1
- Tintomara Ariadne
- Anslöt: 2009-03-04
Usch jobbigt att höra, känner själv att jag börjar tröttna rejält.
Funderar också på att bara ta en paus. Sjukskriva mig och komma med någon vit lögn till de som kan tänkas vilja ha livstecken från mig. Och sedan BitTorrent: Ladda hem en hel tv serie som jag gillar, funderar på Brideshead revisited (orginalet förstås) eller Matador och sedan krypa ner i sängen och och "logga ut"!
Kanske något för dig också?
Funderar också på att bara ta en paus. Sjukskriva mig och komma med någon vit lögn till de som kan tänkas vilja ha livstecken från mig. Och sedan BitTorrent: Ladda hem en hel tv serie som jag gillar, funderar på Brideshead revisited (orginalet förstås) eller Matador och sedan krypa ner i sängen och och "logga ut"!
Kanske något för dig också?
Har flyttat flera inlägg till OT-tråden.
Vill helst inte se att den här konflikten sprider sig ännu mer. Kan bli aktuellt att låsa tråden om det fortsätter, vilket jag skulle föredra att inte göra.
------------
Vill helst inte se att den här konflikten sprider sig ännu mer. Kan bli aktuellt att låsa tråden om det fortsätter, vilket jag skulle föredra att inte göra.
------------
Sitter i min ensamhet och kommer till den insikte att jag på grund av feghet inte kommer att finna nån partner. Jag vågar helt enklet inte. Det känns tungt.
Vägar man inget så vinner man innget. Det är sant.
Vägar man inget så vinner man innget. Det är sant.
Kullan, det är lätt (iaf för mig också) att bedöma en situation som om den vore oföränderlig. Men det finna ju ingen anledning att ta ut alla år i förskott... du skrev någonstans att du ganska nyligen kommit på att du ville ha ett förhållande.. och då är du ju faktiskt i startgroparna. Hur gammal du är eller vid vilken ålder andra människor "kommer igång" är nästan ointressant. Dessutom är du ju 40, inte 80. Tiden är fortfarande på din sida.
Nu vill jag bara dö. Allt känns så meningslöst just nu. Efter en incident igår så känns det som att jag inte har nån mamma längre.
Vi hade ett praktgräl och då förstod jag att hon inte förstår. Hon har ingen aning om hur det är att ha Asperger. Hon fattar inte varför jag inte kan göra saker på hennes vis.
Det resulterde i att jag sitter nu hemma istället för på en buss till Stockholm. Jag kan lika gärna dö.
Vet inte längre om jag mentalt kommer att orka med en flytt. Får nog fundera på det. Det finns en stor risk att jag blåser av hela cirkusen.
Nu sitter jag och gråter för att jag känner mig ensam och besviken.
Vi hade ett praktgräl och då förstod jag att hon inte förstår. Hon har ingen aning om hur det är att ha Asperger. Hon fattar inte varför jag inte kan göra saker på hennes vis.
Det resulterde i att jag sitter nu hemma istället för på en buss till Stockholm. Jag kan lika gärna dö.
Vet inte längre om jag mentalt kommer att orka med en flytt. Får nog fundera på det. Det finns en stor risk att jag blåser av hela cirkusen.
Nu sitter jag och gråter för att jag känner mig ensam och besviken.
Vad har du att förlora på en flytt och vad har du att vinna på att flytta?
Förluster:
Jobbigt att bryta upp och genomföra flytten...
Vinster:
Du kommer till en stad där flera nya vänner bor som faktiskt visat att de bryr sig om dig och som träffas regelbundet.
Fyll på listorna och få motivation.
Förluster:
Jobbigt att bryta upp och genomföra flytten...
Vinster:
Du kommer till en stad där flera nya vänner bor som faktiskt visat att de bryr sig om dig och som träffas regelbundet.
Fyll på listorna och få motivation.
Just nu har jag tappat allt känns det som. Att åka ner till Stockholm denna helg var troligen min enda chans att träffa gänget denna sommar. Av ekonomiska skäl får jag nog ingen mer chans.
Jag vet inte om jag vill flytta längre. Det som hände igår gjorde att jag tappade inspirationen.
Jag vet inte om jag vill flytta längre. Det som hände igår gjorde att jag tappade inspirationen.
Kan man inte bara få dö? Somna och aldrig vakna mer. Jag har tappat all inspiriation till mitt liv. Det kommer ta flera år att få nån lägenhet i Norrköping. Nu vill jag inget mer. Seriöst.
Nu vill jag bara avsluta mitt liv. Det finns ingen mening längre.
kullan skrev:Kan man inte bara få dö? Somna och aldrig vakna mer. Jag har tappat all inspiriation till mitt liv. Det kommer ta flera år att få nån lägenhet i Norrköping. Nu vill jag inget mer. Seriöst.
kullan skrev:kullan skrev:Kan man inte bara få dö? Somna och aldrig vakna mer. Jag har tappat all inspiriation till mitt liv. Det kommer ta flera år att få nån lägenhet i Norrköping. Nu vill jag inget mer. Seriöst.
Nää, inte tänka så, du har kanske några år att vänta men du har ju redan väntat på att nåt ska ske i ditt liv mycket längre så, så några år till gör nog inte så mycket!
Tänk bara sen när du får din lya, det kommer att vara så skönt
kullan skrev:Ha några år! Nä då lever jag inte.
Jo då, klart du gör och mår bättre än nånsin!
Magnus skrev:kullan skrev:Ha några år! Nä då lever jag inte.
Max ett halvår väntar jag. Sen ger jag på riktigt upp. Då kommer jag blåsa av allt.
kullan skrev:Magnus skrev:kullan skrev:Ha några år! Nä då lever jag inte.
Max ett halvår väntar jag. Sen ger jag på riktigt upp. Då kommer jag blåsa av allt.
Du får väl se vad som händer om ett halvår, ingen mening att ta ut någonting i förskott!
Återgå till Övriga Aspergerfrågor