Månadens Medlem
111 inlägg
• Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Månadens Medlem
what ? 1:A april var igår! Kul att någon lägger märke till mig iaf om detta inte är någon lurig fälla
Månadens Medlem
Fast jag vet hur det fungerar blir jag ändå lurad någon sekund varje gång jag ser mitt namn.kullan skrev:Det roligaste inlägget skrevs av: nescio
Månadens Medlem
Sanningen är ju att det är Åsa-Nisse som jag egentligen älskar.
- Kevlarsoul
- Anslöt: 2006-12-08
Månadens Medlem
Jag blev rädd o orolig först pga uppmärksamheten men när jag nu läst inläggen känns d bättre. Rolig tanke bakom iaf.
Månadens Medlem
Man blir ju lite lätt skrämd samtidigt som man får en rätt trevlig ego-boost av att läsa den här tråden..
Men Ärligt talat Åsa-Nisse förtjänar verkligen all uppmärksamhet som Åsa-Nisse får.
Men Ärligt talat Åsa-Nisse förtjänar verkligen all uppmärksamhet som Åsa-Nisse får.
Månadens Medlem
Först blev jag lite konfunderad, sen blev jag snarare glad. Var ju många roliga saker som användare skrivit i tråden som med lite fantasi fick mig på bra humör.
Månadens Medlem
Puzzle skrev:Man blir ju lite lätt skrämd samtidigt som man får en rätt trevlig ego-boost av att läsa den här tråden..
Men Ärligt talat KNSNNTR förtjänar verkligen all uppmärksamhet som KNSNNTR får.
Nu kom ett till precis efter mitt förra.
Månadens Medlem
Tack för dina vänliga ord, Åsa-Nisse! Det värmer.
- Schmetterling
- Anslöt: 2012-08-18
Månadens Medlem
Ber om ursäkt till de fåtal som inte uppskattade det här skämtet. Taggen [ you ] generade alltså det användarnamn man var inloggad som - ALLA var Månadens Medlem. Nu är alla instanser ersatta med Åsa-Nisse istället vilket kan göra skämtet lite svårt att förstå så här i efterhand.
Tråden är låst.
Tråden är låst.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter