Månadens Medlem
111 inlägg
• Sida 3 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Månadens Medlem
Eftersom jag gått och väntat på en sån här utmärkelse gick jag på det med hull och hår
Månadens Medlem
kullan skrev:Denna medlem blir helt klart bäst som en ny admin på forumet: Åsa-Nisse
You what? Can't tell if serious or not.
- Schmetterling
- Anslöt: 2012-08-18
Månadens Medlem
det är skriptat, så ens egna användarnamn dyker upp.
tex för dig står det Geocache, och för mig sadistic.
Forumet har alltså gjort ett roligt 1 april skämt
Månadens Medlem
River skrev:Liebert skrev:Ok, detta skulle redan startat i januari var det tänkt men bättre sent än aldrig..
Från och med nu kommer vi kora månadens medlem varje månad. På det här sättet vill vi lyfta upp skötsamma och trevliga forumister som kan fungera som förebilder för alla andra.
Den första Månadens Medlem är: Åsa-Nisse! Stort grattis!
Motivering: Genom sin oförvitliga stil och ständigt genomtrevliga inlägg förhöjer Åsa-Nisse stämningen på forumet på ett förtjänstfullt sätt. Inte bara är Åsa-Nisse uppskattad av sina medforumister utan även bland moderatorerna har Åsa-Nisse på kort tid seglat upp som en klar favorit. "Det är knappt lönt att granska inlägg av Åsa-Nisse längre" lyder den interna jargongen vilket väl får betraktas som ett toppbetyg från medarbetarna bakom kulisserna.
Tusen takk.
Står det mitt navn her hvor jeg har sitert da? I så fall er jeg månedens medlem.
Månadens Medlem
Sadistic skrev:det är skriptat, så ens egna användarnamn dyker upp.
Det där är ju subjektivt. Jag visste på förhand att inte alla skulle förstå att det var skriptat och därmed ta illa vid sig.
- CarolusRex
- Anslöt: 2014-01-27
Månadens Medlem
kullan skrev:Denna medlem blir helt klart bäst som en ny admin på forumet: Åsa-Nisse
Jag bli admin...nej tack!
Månadens Medlem
geocache skrev:kullan skrev:Denna medlem blir helt klart bäst som en ny admin på forumet: Åsa-Nisse
Alla ser sitt egna nick. För mig står det alltså kullan.
Månadens Medlem
Tydligen skriver man bara you innanför [ och ] square brackets, (vet inte vad det heter på svenska) så då framträder nicket på den som läser inlägget, hepp...
Månadens Medlem
Jeg ble grundig narret jo.
Synes forresten at utmerkelsen er på sin plass, da jeg har oppført meg skikkelig over tid, samt at jeg har skrevet flere vektige og interessante innlegg.
Synes forresten at utmerkelsen er på sin plass, da jeg har oppført meg skikkelig over tid, samt at jeg har skrevet flere vektige og interessante innlegg.
Månadens Medlem
Vad? Åsa-Nisse är ju den största idioten på forumet.Liebert skrev:Genom sin oförvitliga stil och ständigt genomtrevliga inlägg förhöjer Åsa-Nisse stämningen på forumet på ett förtjänstfullt sätt.
Månadens Medlem
nescio skrev:Vad? Åsa-Nisse är ju den största idioten på forumet.Liebert skrev:Genom sin oförvitliga stil och ständigt genomtrevliga inlägg förhöjer Åsa-Nisse stämningen på forumet på ett förtjänstfullt sätt.
Tack. Äntligen hör vi något förnuftigt.
Månadens Medlem
Påminner lite om sådana där reklambrev man brukar få ibland...
"Kära Åsa-Nisse! Du har just blivit utvald..."
"Kära Åsa-Nisse! Du har just blivit utvald..."
Månadens Medlem
kullan skrev:geocache skrev:kullan skrev:Denna medlem blir helt klart bäst som en ny admin på forumet: Åsa-Nisse
Alla ser sitt egna nick. För mig står det alltså kullan.
Åh, då är jag med. Jag skulle inte vilja vara moderator.
- Schmetterling
Månadens Medlem
nescio skrev:Vad? Schmetterling är ju den största idioten på forumet.Liebert skrev:Genom sin oförvitliga stil och ständigt genomtrevliga inlägg förhöjer Schmetterling stämningen på forumet på ett förtjänstfullt sätt.
Coolt. Hade jag ingen aning om. Men om jag nu är en så stor idiot är det ju inte konstigt att det gått mig förbi.
- Schmetterling
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter