Lördagsträffar i Malmö
Re: Lördagsträffar i Malmö
Jag kommer också, gott folk. Det ska bli trevligt att kunna träffa er alla för första gången.
- HonestAndreas
- Anslöt: 2011-08-29
Jäkla käppar i hjulen... jag och biologic får än en gång utebli. Nästa gång, och jag hoppas det blir en, ska jag boka det i kalendern och ta mig tiden långt i förväg.
Börjar bli mer nyfiken och mindre osäker iaf, så här görs framsteg ändå. Hoppas lördagen blir bra för er..
Börjar bli mer nyfiken och mindre osäker iaf, så här görs framsteg ändå. Hoppas lördagen blir bra för er..
Nu på lördag? Ska göra vad jag kan för att vara där!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Tyvärr har jag fått förhinder. Jag kommer inte den här gången men förhoppningsvis nästa gång.
Tänker komma på dagens träff.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
rdos skrev:Kommer inte den här gången. Är på min egen 50-års fest med dans.
Men! Har den äran, rdos!
/ J
Tackar alla för träffen, speciellt redtroll för att ha arrangerat och tvilling99.
Om jag inte hade kännt igen tvilling99 från forumet så tror jag att jag inte hade kunnat hitta Er alla bland folket där ute. Så det var lite av en slump.
Om jag inte hade kännt igen tvilling99 från forumet så tror jag att jag inte hade kunnat hitta Er alla bland folket där ute. Så det var lite av en slump.
- HonestAndreas
Huset står kvar! Så det skadade alltså inte att gå ut och prata ett par timmar. Faktiskt inte alls.
/ J
/ J
Trevlig träff. Fast nästa gång vill jag se en större uppslutning.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Godmorgon. Vaknade just. kl 22.... Nästa gång ska jag försöka sova rimligare...
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
KrigarSjäl skrev:Trevlig träff. Fast nästa gång vill jag se en större uppslutning.
+1
Och gärna en jämnare könsfördelning
Hej.
Jag kunde tyvärr inte närvara denna gång då jag var utomlands. Eftersom det verkar som att många missade denna träffen skulle jag vilja föreslå att vi har en extraträff antingen torsdag 8/9 eller tisdagen 13/9. Kl 17.30 på det vanliga stället. Finns det något intresse för detta?
mvh empatisk.
Jag kunde tyvärr inte närvara denna gång då jag var utomlands. Eftersom det verkar som att många missade denna träffen skulle jag vilja föreslå att vi har en extraträff antingen torsdag 8/9 eller tisdagen 13/9. Kl 17.30 på det vanliga stället. Finns det något intresse för detta?
mvh empatisk.
empatisk skrev:Hej.
mvh empatisk.
Båda dessa dagar passar mig bra.
Jag kommer gärna på extraträffen, om det blir av. Har tid båda dagar.
- HonestAndreas
Trevligt att det finns intresse. En person skrev till mig och önskade att det inte blev en tisdag eller torsdag. Jag föreslår därför istället antingen Onsdag denna vecka, måndag nästa vecka eller onsdag nästa vecka. Mig spelar det absolut ingen roll vilken dag. Vad sägs om bestämma Onsdagen den 14 augusti kl 17.30?
Det var en trevlig träff.
Jag håller med ovanstående om att en större uppslutning och jämnare könsfördelning är att önska.
Jag håller med ovanstående om att en större uppslutning och jämnare könsfördelning är att önska.
HonestAndreas skrev:Tackar alla för träffen, speciellt redtroll för att ha arrangerat och tvilling99.
Det är ju bra att andra känner igen mig från fotot som jag har som avatar här på forumet.
- tvilling99
Tack för en trevlig träff.
- tvilling99