Lördagsträffar i Malmö
Re: Lördagsträffar i Malmö
Håll tummen! Om det funkar då kan vi ha en pernament lösning! Jag tror ingen av oss tycker om eviga ändringar...
xxx är mitt nr om någon har gått vilse...
Moderator: Tog bort mobilnumret, då träffen är över och det kan medföra nackdelar att ha sitt mobilnummer på ett öppet forum.
Moderator: Tog bort mobilnumret, då träffen är över och det kan medföra nackdelar att ha sitt mobilnummer på ett öppet forum.
Vi var 4, jag trivdes,men jag var ju på min "trygga ställe" vet inte om de andra...
Det var trevligt. Hajni hade ordnat både mötesplats och fika. Det är inte så svårt att hitta till lokalen heller om vi ska vara där fler gånger. Bussen går strax utanför
Hade också mycket trevligt. Får be om ursäkt att jag inte svarat tidigare, denna veckan har varit lång och påfrestande. Jättetrevligt att träffa dig, Hajni! Hoppas vi ses även nästa gång.
Tack, för alla som kom och glad att ni tyckte om det! alltid osäkert på andras personliga respons, svårt att läsa av andra jag är nog inte ensam om det...
Antar att det är den 4/2 som gäller?
Dags att börja diskutera plats i så fall.. jag skulle föredra något som ligger centralt/nära kommunikationspunkter (dvs stationen, busstorg osv). Men det förutsätter ju att flera val finns.
Vad tycker ni andra?
Dags att börja diskutera plats i så fall.. jag skulle föredra något som ligger centralt/nära kommunikationspunkter (dvs stationen, busstorg osv). Men det förutsätter ju att flera val finns.
Vad tycker ni andra?
Jag följer med på lördag. Blir vi inte allt för många kan vi ses på någon restaurang/café. Blir vi ett stort gäng så kanske det blir lättare att ses i Hajnis lokal? Det är inte alls så svårt att hitta dit och vi är flera som kan möta upp på något centralt ställe i Malmö och guida.
Det är bra om folk anmäler sig så snabbt som möjligt så vi kan börja planera mötesplats. Vi har haft kl 15 på tidigare träffar, men jag skulle föredra kl 14 så blir det inte lika stressigt för folk som ska hitta på saker efteråt.
Det är bra om folk anmäler sig så snabbt som möjligt så vi kan börja planera mötesplats. Vi har haft kl 15 på tidigare träffar, men jag skulle föredra kl 14 så blir det inte lika stressigt för folk som ska hitta på saker efteråt.
Okej, på lördag så kommer jag på träffen. Absolut!
- ethel_merman
- Ny medlem
- Anslöt: 2011-11-24
Tack, empatisk för att du hjälper till! Dess värre kan inte vara tidigare än så, träffpunkten har öppet bara från 15:00, men erbjudandet står kvar, vi är välkomna!
Då var det dags igen!
Nu på lördag klockan 15. Adressen hittar ni i citatet nedan.
Jag kommer denna gången, och ska se om jag kan locka med den killen som var intresserad.
/Red
Nu på lördag klockan 15. Adressen hittar ni i citatet nedan.
Jag kommer denna gången, och ska se om jag kan locka med den killen som var intresserad.
/Red
hajni66 skrev:Är rätt dåligt på att bestämma för andra, men ska vi säga den 7-e?
Adressen är Lektorsgatan 4C 21456 MALMÖ
Här har ni cykelväg från Södervärn
http://194.16.222.116/mapimage/99914408 ... 2;2744.png
Eller Buss 8 eller 2 hållplats Eriksfälts
8:
http://www.skanetrafiken.se/upload/Doku ... arta_8.pdf
resp 2:
http://www.skanetrafiken.se/upload/Doku ... arta_2.pdf
Hej.
Vilka kommer imorgon förutom vi som bekräftat? ca, tvilling och biologic? Någon mer?
mvh
Vilka kommer imorgon förutom vi som bekräftat? ca, tvilling och biologic? Någon mer?
mvh
Hej! Skall försöka hinna, ev. måste jag jobba då vi har en person som är sjuk på jobbet. Om jag måste jobba så kan jag hinna med tåget så att jag är i malmö 15.30, lite sent... Men vi får se, skall SMS:a kollegan direkt på morgonen och höra om hon mår bättre.
Min planering sprack i sista stund. Får prioritera att stanna hemma.. hade gärna kommit.
Hej.
Jag får tyvärr också ställa in idag. Ursäkta att det blir lite så här i sista sekund, men det har dykt upp några akuta saker som jag måste ta tag i.
Fast ni blir ju minst 4 personer idag så jag hoppas att ni får en trevlig träff i Hajnis lokal. Eftersom vi var flera som inte kunde komma idag är jag gärna med och ordnar en extraträff längre fram.
mvh
Jag får tyvärr också ställa in idag. Ursäkta att det blir lite så här i sista sekund, men det har dykt upp några akuta saker som jag måste ta tag i.
Fast ni blir ju minst 4 personer idag så jag hoppas att ni får en trevlig träff i Hajnis lokal. Eftersom vi var flera som inte kunde komma idag är jag gärna med och ordnar en extraträff längre fram.
mvh
Blev det någon träff?
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07