Lördagsträffar i Malmö
Re: Lördagsträffar i Malmö
Synd att du inte kunde komma CA. Vi satt och spanade efter någon som kunde vara du, men det var lite svårt då ingen visste hur du såg ut Häng på nästa gång istället.
Tack för en trevlig träff. Hoppas alla hann hem innan ösregnet.
Tack för en trevlig träff. Hoppas alla hann hem innan ösregnet.
ca, jag har fått för mig att du inte har något hår. Om det stämmer vet jag inte, men jag satt i alla fall och spanade efter hårlösa människor som kunde vara du. Jag såg inga.
Det stämmer. Jag finns i en bildtråd i privata avdelningen om ni orkar leta upp det. Annars är det ganska lätt att hitta mig: rakat huvud, kort skägg och en något apliknande hållning.
Jag och biologic har bestämt att komma den 1 Okt i alla fall. Det var väldigt nära att jag dök upp en sväng på mellanträffen. Ångrar att jag inte gick dit även om det blivit senare än utsatt tid. Jobbade över och var trött och vimmelkantig efter diagnosen också... är iaf nog mer samlad om ett par veckor och så är det ju en lördag.
Jag och biologic har bestämt att komma den 1 Okt i alla fall. Det var väldigt nära att jag dök upp en sväng på mellanträffen. Ångrar att jag inte gick dit även om det blivit senare än utsatt tid. Jobbade över och var trött och vimmelkantig efter diagnosen också... är iaf nog mer samlad om ett par veckor och så är det ju en lördag.
Jag och ca SKALL komma den lördagen! Absolut ingenting skall komma ivägen. Ja, som ni vet jobbade ca över och jag satt tyvärr på jobbmiddag.
Vilken tid? Jag missade den sista träffen men jag är inställd på att komma nästa gång.
- HonestAndreas
- Anslöt: 2011-08-29
Kan inte komma den 1:e heller. Det är 50 års jubileum med dans i Arkelstorp, så det funkar inte.
Jag vill komma på lördag, men ska på min första utredning på torsdag. Om jag kommer på lördag eller inte beror på hur utredningen går så jag får återkomma i frågan.
Eftersom det är utlovat fint väder hela veckan, så tycker jag att vi även denna gång träffas i Pildammsparken.
Ska försöka komma. Meddelar definitivt senare.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Bokat och inplanerat. Kommer gärna framåt 16 så blir det inte så stressigt, men 15 kan nog funka med.
Kan ju hoppas att eftermiddagen blir så varm som det varit på sistone.
Kan ju hoppas att eftermiddagen blir så varm som det varit på sistone.
Har dessvärre fått förhinder. Men det kanske är lika bra, det verkar bli varmt och jag trivs inte i värme.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
jag hittar inget om någon bestämd tid förutom det CA har skrivit, men för min del så röstar jag på så tidigt som möjligt.
Det blir kul att träffa igen, gott folk. Jag kommer.
- HonestAndreas
- Anslöt: 2011-08-29
Kommer inte. Ska till Sydamerika under större delen av oktober och har absurt mycket att förbereda innan tisdag.
Något som jag dock inte kan missa, i närheten av Pildammsparken, är att försöka få en bild på mig där Al Gore syns i bakgrunden, när han tar sig in i byggnaden, om det går att få se något: http://www.evenemang.se/obekv%C3%A4ma-s ... -blix.html
Om 40 år skulle en sån bild vara som om man idag visade en bild av sig själv och, nästan, Richard Nixon (med skillnaden att Nixon var president så var båda inblandade i absurda händelser - Watergate/Floridaräkningen - och befann sig lite i skuggan av ännu mer minnesvärda politiker - Kennedy/Clinton).
Något som jag dock inte kan missa, i närheten av Pildammsparken, är att försöka få en bild på mig där Al Gore syns i bakgrunden, när han tar sig in i byggnaden, om det går att få se något: http://www.evenemang.se/obekv%C3%A4ma-s ... -blix.html
Om 40 år skulle en sån bild vara som om man idag visade en bild av sig själv och, nästan, Richard Nixon (med skillnaden att Nixon var president så var båda inblandade i absurda händelser - Watergate/Floridaräkningen - och befann sig lite i skuggan av ännu mer minnesvärda politiker - Kennedy/Clinton).
Jag vill gärna komma, men ska träffa min syster som har fyllt år på förmiddagen. Jag betvivlar att jag kan vara klar till 15, men möjligt 16-17. Om någon kan PM:a mig sitt nummer så jag kan skicka ett SMS för att se om ni är kvar när jag kan komma.
Nu är allt färdigplanerat. Vi (jag och ca) tar tåget imorgon och kommer så att vi är där vid 15!
Jag får nog avstå idag. Hustrun jobbar, och jag blir dagisfröken
Ses nästa gång istället.
/Red
Ses nästa gång istället.
/Red
Jag får nog också avstå. Kommer inte vara klar förrän vid kl 16 så det blir stressigt. Jag kommer vara i närheten av Pildammsparken, men gillar inte att komma sent.
Ni får ha det så trevligt i det fina vädret.
Ni får ha det så trevligt i det fina vädret.