Livet för DIG
32 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Livet för DIG
dasunbedingte skrev:Haha, jamen, det är klart! Inga olagligheter eller annat dumt - bara stalking för skojs skull.
Okej! Go ahead!
Jag tror att jag har hittat dig, förresten. Men jag är ännu inte säker.
Livet för DIG
Försökte skriva men det är så olika från dag till dag så det är nog lättast att fråga mig vad jag gör eller har gjort just den dagen.
Livet för DIG
Mina dagar varierar en hel del de också, konstigt nog. Går upp allt mellan 5:10 - 10.00 beroende på om det är helg eller vardag samt beroende på om min minsta dotter är hos mig eller hos sin pappa samt om min äldsta klarar av att gå till skolan.
Sedan innehåller vissa dagar diverse skolmöten, BUP-möten och liknande - andra har inga möten alls, ytterligare några är det storhandling eller kompletteringshandling och således spring i affär.
Hundpromenerande, utfodrande av diverse husdjur, matlagning o dyl är väl det som upprepas mest och inte skiljer sig nämnvärt från ena dagen till den andra.
Har inget behov av något direkt fast schema utan tenderar att bli stressad av fastslagna tider. Funkar bäst när jag får göra saker spontant - dvs göra det jag känner för just då istället för att tvinga mig till något jag inte alls orkar med egentligen. Att något ska göras "någon gång innan dagens slut" funkar, för då får jag inte stressen av klockslag.
Sedan innehåller vissa dagar diverse skolmöten, BUP-möten och liknande - andra har inga möten alls, ytterligare några är det storhandling eller kompletteringshandling och således spring i affär.
Hundpromenerande, utfodrande av diverse husdjur, matlagning o dyl är väl det som upprepas mest och inte skiljer sig nämnvärt från ena dagen till den andra.
Har inget behov av något direkt fast schema utan tenderar att bli stressad av fastslagna tider. Funkar bäst när jag får göra saker spontant - dvs göra det jag känner för just då istället för att tvinga mig till något jag inte alls orkar med egentligen. Att något ska göras "någon gång innan dagens slut" funkar, för då får jag inte stressen av klockslag.
Livet för DIG
Vaknar och går på dass "gör andra saker", äter, skiter, sover. Upprepar.
Gillar inte heller scheman men skulle ljuga om jag påstod att mitt liv inte är särskilt inrutat. Jag är knappast beroende av konstant förändring om man säger så.
Gillar inte heller scheman men skulle ljuga om jag påstod att mitt liv inte är särskilt inrutat. Jag är knappast beroende av konstant förändring om man säger så.
Livet för DIG
Börjar nästan känna mig lite rigid när jag läser vad andra skriver... Tur att jag går och handlar "ibland", och inte typ varje tisdag kl. 18.35.
- svarabhaktivokal
- Anslöt: 2009-10-30
Livet för DIG
Får tacka för svar, det har varit intressant att läsa om era vardagar.
Någon som har något att tillägga kanske eran favorit serie om ni kollar på mycket tv, favorit låt, intresse ni gärna vill göra under dagen, eller instrument etc,etc.?
Någon som har något att tillägga kanske eran favorit serie om ni kollar på mycket tv, favorit låt, intresse ni gärna vill göra under dagen, eller instrument etc,etc.?
Livet för DIG
Hej tahlia!
Jag har det på predis samma sätt som du (hoppas det inte gjorde något att jag tog bort en del av ditt inlägg när jag citerade dig?).
Jag har det på predis samma sätt som du (hoppas det inte gjorde något att jag tog bort en del av ditt inlägg när jag citerade dig?).
tahlia skrev:Har inget behov av något direkt fast schema utan tenderar att bli stressad av fastslagna tider. Funkar bäst när jag får göra saker spontant - dvs göra det jag känner för just då istället för att tvinga mig till något jag inte alls orkar med egentligen. Att något ska göras "någon gång innan dagens slut" funkar, för då får jag inte stressen av klockslag.
Återgå till Att leva som Aspergare