LEGO-tråden
LEGO-tråden
Någong mer som gillar att sätta ihop häftiga LEGO kreationer?
Eller är det bara jag som är barnslig här?
Hehe
Moderator Alien: Slog ihop med en annan tråd och ändrad i samband därmed rubriken från LEGO kreationer.
Eller är det bara jag som är barnslig här?
Hehe
Moderator Alien: Slog ihop med en annan tråd och ändrad i samband därmed rubriken från LEGO kreationer.
Re: LEGO kreationer
Ett slott som jag flummat ihop.
Senast redigerad av treeman 2011-04-13 13:42:41, redigerad totalt 2 gånger.
treeman skrev:Dessa riddare ska man inte möta utan at ha fickkniven med sig.
De är onda!
Fickkniv? Jag skulle föredra att ha ett extra långskjutande armborst. Minst .
Själv har jag bara så harmlösa LEGO-byggen som bilar av olika modeller och en villa jag byggt. Alla byggda "efter eget huvud" av delar jag har i min samling LEGO-bitar. Utom de jag köpt som färdiga modeller:
och så några olika modeller av brandfordon/arbetsfordon/entreprenadfordon, både sådana jag hittat på själv och färdiga modeller.
Senast redigerad av geocache 2011-04-13 14:36:43, redigerad totalt 1 gång.
geocache skrev:Fickkniv? Jag skulle föredra att ha ett extra långskjutande armborst. Minst .
Trodde först du byggt armborstet i LEGO. Nu måste jag bygga ett bara för det.
Hehe
Tråd om en del legokreationer:
ett-lego-hus-i-fullskala-t18785
Sajt om andra:
http://www.carneycastle.com/
ett-lego-hus-i-fullskala-t18785
Sajt om andra:
http://www.carneycastle.com/
geocache skrev:Själv har jag bara så harmlösa LEGO-byggen som bilar av olika modeller och en villa jag byggt. Alla byggda "efter eget huvud" av delar jag har i min samling LEGO-bitar. Utom de jag köpt som färdiga modeller:
och så några olika modeller av brandfordon/arbetsfordon/entreprenadfordon, både sådana jag hittat på själv och färdiga modeller.
Häftigt!!
Miche skrev:Jag vill ha Lego!
Måste köpa när jag har råd...
Jo det är kul att ha även som vuxen. Enligt mig då.
Lego skrev en gång i tiden på sina förpackningar att de var upp till 99 år!
Jag tycker att det är diskriminerande, varför måste man sluta med Lego när man fyller 100?
Jag tycker att det är diskriminerande, varför måste man sluta med Lego när man fyller 100?
Miche skrev:Lego skrev en gång i tiden på sina förpackningar att de var upp till 99 år!
Hehe
Bra fråga. Själv planerar jag bygga LEGO tills jag är 120. Antar jag "smygskippar" åldersgränsen. Bygger när ingen ser det.
Jag älskar lego men äger tyvärr inge lego. Hade massor som barn men som gavs bort i tonåren eftersom jag då ansågs för gammal för det och har aldrig haft råd att köpa lego efter det.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
KaosPrinsessa skrev:Jag älskar lego men äger tyvärr inge lego. Hade massor som barn men som gavs bort i tonåren eftersom jag då ansågs för gammal för det och har aldrig haft råd att köpa lego efter det.
Verkar vara många som vill ha LEGO.
LEGO to the people!!!
När jag blir rik (vilket jag hoppas) ska jag inrätta en Lego-fond för vuxna (kanske även barn) som vill ha Lego (eller andra leksaker) men inte har råd!
Miche skrev:När jag blir rik (vilket jag hoppas) ska jag inrätta en Lego-fond för vuxna (kanske även barn) som vill ha Lego (eller andra leksaker) men inte har råd!
Jag vill ha pärlor till pärlplattor!
Jag noterar det men lär glömma bort det till den dagen som fonden eventuellt blir instiftad!
Återgå till Intressanta intressen