Lättsamt kringsnack ang Forumträff i Norrköping 28 maj 2011
107 inlägg
• Sida 2 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Forumträff i Norrköping 28 maj 2011
Det är frågan DU ställer dig kanske, jag bryr mig inte dugg om vad hon har i käften (-så länge ingen röker inomhus).Guponti skrev:Frågan alla ställer sig: Kommer Sheyen att gå runt med en snusdosa i käften? För det är väl en snusdosa och inte en gagball?
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
Fighterbabe skrev:Det är frågan DU ställer dig kanske, jag bryr mig inte dugg om vad hon har i käften (-så länge ingen röker inomhus).
Haha
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Senast redigerad av Dagobert 2011-05-07 21:42:58, redigerad totalt 1 gång.
Dagobert skrev:
Mig kvittar det fortfarande, även om hon skulle se ut så! Näsintill skadeglädje
- Fighterbabe
Fighterbabe skrev:Mig kvittar det fortfarande, även om hon skulle se ut så! Näsintill skadeglädje
Lugnt. Jag ser inte ut så där. Det vet Dagobert också. Men det är bra att du roas! Är glad för din skull!
Om jag tar med Ola måste jag anmäla honom då?
Han är ändå sjukt blyg och är stum. Han kommer befinna sig i mina hemmasydda kängurupung hela tiden.
Han är ändå sjukt blyg och är stum. Han kommer befinna sig i mina hemmasydda kängurupung hela tiden.
Senast redigerad av treeman 2011-05-08 11:46:10, redigerad totalt 2 gånger.
Ola verkar ju snäll och tam så för mig går det bra.Undrar vilken utav mina låtsaskompisar jag ska bjuda med?
[OT]
Varför just 34?[/OT]Sheyen skrev:34) Sheyen
YEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!! jag älskar 34! Älskar, älskar, älskar!
- Mellanvärld
- Anslöt: 2010-11-28
Mellanvärld skrev:[OT]Varför just 34?[/OT]Sheyen skrev:34) Sheyen
YEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!! jag älskar 34! Älskar, älskar, älskar!
För att 34 är ett nummer som förekommer så otroligt ofta. 34 förföljer mig och har gjort det sedan jag var 8 år gammal!
EDIT: Det är jävligt snyggt också! Nästan lika snyggt som Fenren!
Sheyen skrev:Mellanvärld skrev:[OT]Varför just 34?[/OT]Sheyen skrev:YEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!! jag älskar 34! Älskar, älskar, älskar!
För att 34 är ett nummer som förekommer så otroligt ofta. 34 förföljer mig och har gjort det sedan jag var 8 år gammal!
EDIT: Det är jävligt snyggt också! Nästan lika snyggt som Fenren!
Regel 34!
http://images.google.com/search?tbm=isc ... 2&aql=&oq=
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Sheyen skrev:För att 34 är ett nummer som förekommer så otroligt ofta. 34 förföljer mig och har gjort det sedan jag var 8 år gammal!
Bra siffror! 34 + 8 blir ju 42 - svaret på den Yttersta Frågan om Livet, Universum och Allting...
Pemer skrev:Sheyen skrev:För att 34 är ett nummer som förekommer så otroligt ofta. 34 förföljer mig och har gjort det sedan jag var 8 år gammal!
Bra siffror! 34 + 8 blir ju 42 - svaret på den Yttersta Frågan om Livet, Universum och Allting...
Kristofer skrev:Om du hade varit kvinna så skulle det ha kallats träffgudrun.
Hahaha! Ja, träffgudrun kanske är bättre, kvinna eller inte!
Pemer skrev:Med det här inlägget har jag precis 42 inlägg kvar till inlägg nummer 12.487. Det är ett nummer jag ser fram emot, kommer att tajma in inlägg nummer 12.487 i rätt tråd och berätta om varför...
jag tror du gillar Oorganiska ytbeläggningar - Korrosionsskydd av metaller - Sköljda och icke-sköljda kromateringsskikt på aluminium och aluminiumlegeringar, aka SS-EN 12487
Ja, då har vi nog hunnit hem igen, mest allihop, antar jag.
Då hoppas och tror jag att du känner dig betydligt mindre ensam, och har fått massor av vänner!
Då hoppas och tror jag att du känner dig betydligt mindre ensam, och har fått massor av vänner!
Pemer skrev:Ja, då har vi nog hunnit hem igen, mest allihop, antar jag.
Inte jag...
- Fighterbabe
Pemer skrev:Kristofer skrev:Om du hade varit kvinna så skulle det ha kallats träffgudrun.
Pemer "träffgudrun" Pemersson
Kristofer skrev:Pemer skrev:Kristofer skrev:Om du hade varit kvinna så skulle det ha kallats träffgudrun.
+1
fniss
Det lät kul förlåt.
:S
Kristofer skrev:Pemer skrev:Kristofer skrev:Om du hade varit kvinna så skulle det ha kallats träffgudrun.
Svårartat asgarv!
De andra Huddinge Hockey-supportrarna brukar kalla mig Pemer Andersson, men Pemer Pemersson var banne mig roligare!