Kraftigt nedsatt ork och trötthet med frånvaro!
4 inlägg
• Sida 1 av 1
På 70-80 talet var min arbetsförmåga nedsatt samt orkade inget av min sjukdom och att jag inte var medicinerad.
min psykolog sade då att mina arbetskamrater ställde för höga krav på mig.
Jag skulle skälla ut dom!
Vad hade hänt då?
Dessutom ställde då fritiden för stora krav på mig , skulle jag skälla ut fritiden?
min psykolog sade då att mina arbetskamrater ställde för höga krav på mig.
Jag skulle skälla ut dom!
Vad hade hänt då?
Dessutom ställde då fritiden för stora krav på mig , skulle jag skälla ut fritiden?
Kraftigt nedsatt ork och trötthet med frånvaro !
Gammal tråd, men problemet förekommer ofta. Jag tycker inställningen är helt fel. Ungefär som om musen skulle bita katten för att komma loss. Musen försöker nog, men vad har den för det?
Kanske man kan säga att psykologen ställde för höga krav? En psykologi ska peppa, inte trycka ner!
Och, eftersom jag fick upp denna gamla tråd:
1: Hur har det gått, mikael?
2: Hur kan det komma sig att jag fick upp denna tråd när jag loggade ut?
Kanske man kan säga att psykologen ställde för höga krav? En psykologi ska peppa, inte trycka ner!
Och, eftersom jag fick upp denna gamla tråd:
1: Hur har det gått, mikael?
2: Hur kan det komma sig att jag fick upp denna tråd när jag loggade ut?
Tråden var sex timmar gammal när du hittade den...
mikael, du har haft otur med psykologer och annan vård och jag tycker att det är dags för dig att släppa det förflutna och istället jobba med dig själv från det läge du befinner dig nu, annars kommer du aldrig vidare.
mikael, du har haft otur med psykologer och annan vård och jag tycker att det är dags för dig att släppa det förflutna och istället jobba med dig själv från det läge du befinner dig nu, annars kommer du aldrig vidare.
Oj, och jag som såg klart och tydligt att den var startad 2008 ... Kanske bäst att jag försöker sova lite mer och surfa lite mindre.Miche skrev:Tråden var sex timmar gammal när du hittade den...
Jag instämmer med heja-ropen: Heja, Mikael!

Återgå till Övriga Aspergerfrågor