Koprofobi
26 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Koprofobi
Har inte tänkt på det faktiskt själv, vilken bra idé! Jag har alltid med mig hörlurarna och min mobil till jobbet (jag lyssnar nästan jämnt på musik när jag är vaken). Det räcker nog med att ha musiken på och att sluta ögonen och föreställa sig att man befinner sig någon annanstans (d. v. s. i toaletten hemma). Man kan stänga ut andras röster utanför toaletten om man lyssnar på musik. Ska prova det nästa vecka, det var inte alls kul att lida igenom hela förmiddagen
- PMS-monstret
- Anslöt: 2014-04-03
Koprofobi
PMS-monstret skrev:Har inte tänkt på det faktiskt själv, vilken bra idé! Jag har alltid med mig hörlurarna och min mobil till jobbet (jag lyssnar nästan jämnt på musik när jag är vaken). Det räcker nog med att ha musiken på och att sluta ögonen och föreställa sig att man befinner sig någon annanstans (d. v. s. i toaletten hemma). Man kan stänga ut andras röster utanför toaletten om man lyssnar på musik. Ska prova det nästa vecka, det var inte alls kul att lida igenom hela förmiddagen
Ja jag gör så själv när jag tvingas vara i situationer, som för mig är väldigt obekväma, medan man utsätts för totalt oförstående NT:s som det tar för lång tid att förklara för...
Återgå till Att leva som Aspergare