Köper ni appar till er smartphone och hur mycket?
41 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Hur är ditt beteende angående betalappar på din smartphone? Handlar ni många appar eller ett fåtal? Känner du att du är villig att betala för appar?
Sv: Köper ni appar till er smartphone och hur mycket?
Också mest gratisappar. Undantag Tapatalk och Swiftkey. Bra med Android numera att Play vet vilka appar man köpt även när man byter modell.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Jag saknar ett alternativ för att köpa billiga appar. Jag kör mest gratis appar, men om det finns en som kostar typ 7kr så anser jag det vara i princip gratis.
Tyvärr är det inte möjligt att lägga till alternativ i efterhand!
Appar som kostar bara några få kronor är ju det som skapat framgång för många apptillverkare, få reklamerar en app som är nästsn gratis men många köper!
Appar som kostar bara några få kronor är ju det som skapat framgång för många apptillverkare, få reklamerar en app som är nästsn gratis men många köper!
Miche skrev:Tyvärr är det inte möjligt att lägga till alternativ i efterhand!
Det är sant, men man får ju läsa omdömena. Eller kolla med nån man känner som har appen.
Jag installerar generellt inte appar hur som helst, mera om dom blivit rekommenderade till mig.
Jag har inte köpt nån betalapp, och det beror på att det inte finns nåt säkert sätt att betala på. Jag vägrar anförtro Google mitt bankkonto...
Kimmelie skrev:Jag har inte köpt nån betalapp, och det beror på att det inte finns nåt säkert sätt att betala på. Jag vägrar anförtro Google mitt bankkonto...
Samma här.
Jag har köpt några appar och det är enkelt då man bara behöver ange sitt betalkort en gång.
Men jag köper inte för vilket pris som helst.
Men jag köper inte för vilket pris som helst.
Har köpt en enda app, Forum runner, så jag kan sitta vid Kentforum med mobilen lite smidigare men den var inte så fasligt dyr så, annars laddar jag endast ner gratisappar.
- Kevlarsoul
- Anslöt: 2006-12-08
En bra app kan vara värd en del, annars är det mest gratisappar för mig även om jag köpt hundratals genom åren. Mest 7-kronors dock.
Har köpt alldeles för många. Använder inte ens hälften. Inga spel dock. Spelar inte.
Är impulsiv köpare på alla sätt och vis. Har dock råd med det men ändå !
Är impulsiv köpare på alla sätt och vis. Har dock råd med det men ändå !
- Red and green
- Anslöt: 2011-12-17
Lite då och då. Speciellt Whatsapp är jag jätteglad över att jag betalade för, den är väldigt smidig och absolut värd pengarna.
Använder http://www.in-appstore.com/ mycket också, funkat felfritt för mig hittills.
Använder http://www.in-appstore.com/ mycket också, funkat felfritt för mig hittills.
- colaflaska
- Anslöt: 2012-04-20
-Jag vet inte ens vad en smartphone är.
Stofilpoäng:
Krigarn: 1
Forumet: 0
Stofilpoäng:
Krigarn: 1
Forumet: 0
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
colaflaska skrev:Speciellt Whatsapp är jag jätteglad över att jag betalade för, den är väldigt smidig och absolut värd pengarna.
Håller verkligen med, Whatsapp är klart värt pengarna.
Sällan åt mig själv. Ett tangentbord och två 7-kronorsspel under 3.5 år med Android tror jag.
Köper oftare åt barnen, men då gäller det ofta in game-utrustning för något "gratis"spel. Inga stora pengar där heller, någon tjuga en handfull gånger per år max.
Jag tycker sällan att det dyker upp något som är värt att betala för. Det finns så mycket bra appar som är gratis.
Köper oftare åt barnen, men då gäller det ofta in game-utrustning för något "gratis"spel. Inga stora pengar där heller, någon tjuga en handfull gånger per år max.
Jag tycker sällan att det dyker upp något som är värt att betala för. Det finns så mycket bra appar som är gratis.
- Sammelsurium
- Anslöt: 2009-11-29
Köpte en himla massa appar första åren jag hade min Android smartphone men nu tycker jag att jag har allt jag behöver och köper ingenting typ
Jag har en gammal Nokia som kan klassificeras som smartphone fast utdaterad. Har enstaka nedladdade program som jag använder framför allt Opera Mini i stället för den inbyggda webbläsaren, en pdf-läsare och en e-boksläsare. Har även testat en del twitterklienter och liknande. Känner mig smådiskriminerad eftersom allt verkar bygga på att man ska ha iPhone eller android just nu medan jag är helnöjd med den här telefonen som har querty-tangentbord och inte vill ha några jävla pekskärmar.
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
Väldigt sällan, jag har inget emot att köpa appar alls då de flesta har ett obetydligt pris men känner att jag redan har allt av nytta och jag är inte den som laddar ner skräp för å ha kul i 5 min och sedan aldrig använda igen då får det vara.