Konstigt mail från Spotify
40 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Konstigt mail från Spotify
Jaha. Men då använder jag youtubes associationsfunktion, det är lättare.
yeah skrev:Iridia skrev:Märkligt. Måste vara skapat av översociala NTs.
Varför skulle man vara intresserad av vad helt okända människor lyssnar på?
Dom räknar nog med att du ska hitta ny musik som passar dig.
Lite så som youtube också funkar faktiskt. Det är intressen som förenar oss. Och det är ju ingen dålig sak
Ser att Iridia också nämner yt
EDIT: Jo det är sant Iridia. Ibland kanske man bara vill se sina vänners spellistor. Kanske också går.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
barracuber skrev:Ibland kanske man bara vill se sina vänners spellistor. Kanske också går.
Dom kan alltid ge dig en länk till sina spellistor.
Jag har för mig att man tom kan skicka sina favritlåtar till sina vänner via spotify. man klicka bara på den utvalda kompisen och sen kan man göra låtvalet. Åtminstone om man har sporify och facebook ihop.
kullan skrev:Jag har för mig att man tom kan skicka sina favritlåtar till sina vänner via spotify. man klicka bara på den utvalda kompisen och sen kan man göra låtvalet. Åtminstone om man har sporify och facebook ihop.
Jo det är en direktlänk till låten man skickar då, som yeah skrev. I Facebook dyker den upp som en lite playerbild tror jag.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
barracuber skrev:kullan skrev:Jag har för mig att man tom kan skicka sina favritlåtar till sina vänner via spotify. man klicka bara på den utvalda kompisen och sen kan man göra låtvalet. Åtminstone om man har sporify och facebook ihop.
Jo det är en direktlänk till låten man skickar då, som yeah skrev. I Facebook dyker den upp som en lite playerbild tror jag.
Det stämmer. När man sitter på spotify så finns det i högermarginalen en lista på dom aktiva vännerna man har. DVS. vilka har lyssnat senast på spotify. Då kan man klicka på det namn som ska få en låt.
barracuber skrev:EDIT: Jo det är sant Iridia. Ibland kanske man bara vill se sina vänners spellistor. Kanske också går.
Nä, mina vänner gillar powerballader och Per Gessle, typ.
barracuber skrev:I Sökfältet uppe till vänster. Här skrev jag lite om det, se screenshot:
A= sökfältet
B = spellistorna
C = medlemmen
Den övre halvan av resultaten har inte jag. Vet inte om det beror på att jag inte är inloggad på Facebook eller om den saknas i Linuxversionen...
(Bilden gick visst inte att citera, men den finns på förra sidan i tråden.)
Så här ser det ut för mig:
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Kimmelie skrev: Vet inte om det beror på att jag inte är inloggad på Facebook eller om den saknas i Linuxversionen
Måste vara att det är linuxversionen eftersom jag inte är inloggad på facebook och får upp spellistor när jag söker.
Nu är det en till jävel som bevakar samma spellista, nån tjej med foto som visas i övre delen fönstret. Störande som fan! Men jag tog ju bort bocken så den ska inte vara publik längre, men det räckte tydligen inte. Ska man behöva radera den, för att sen göra en ny spellista, som jag får se till att den inte hinner publiceras innan jag hinner gömma den? Fan, snacka om att de jävla idioterna på Spotify INTE har sparat nån tid åt mig, genom att publicera mina spellistor, som de påstår är syftet med det hela...
Och du har förstås provat att logga ut och in igen? I många program krävs det omstart för att ens nya inställningar ska börja gälla.
Vad trött jag blir... Men blir man inte automatiskt utloggad när man stänger av datorn?
Spotify är skyldiga mig all den tid jag ägnat åt det här...
Why does Spotify automatically publish my playlists on my profile page?
It saves you time. Otherwise you’d have to manually publish each new playlist you create.
Spotify är skyldiga mig all den tid jag ägnat åt det här...
Det hjälpte inte att logga ut och in igen, brudjäveln var fortfarande där. Så jag fick göra en ny spellista och kopiera över låtarna, och så ladda ner den på nytt för att kunna lyssna offline.
Piratbukten är stor så här års har jag hört..
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23