Knorr-ljud i chatten
13 inlägg
• Sida 1 av 1
Knorr-ljud i chatten
Varför hör man ett knorr-ljud när chatten krånglar? Det är så jäkla irriterande att lyssna på!
Det låter ju som att jag har en ihopvikt minigris i laptopen, för tusan.
Snälla, ta bort det ljudet.
Det låter ju som att jag har en ihopvikt minigris i laptopen, för tusan.
Snälla, ta bort det ljudet.
Re: Knorr-ljud i chatten
Tycker det låter mer som en kväkande groda.
- Mellanvärld
- Anslöt: 2010-11-28
Admin
Det är väl bara att stänga av ljudet på datorn, jag förstår inte riktigt vad som är problemet?
Det är väl bara att stänga av ljudet på datorn, jag förstår inte riktigt vad som är problemet?
Låter här med, ändå har jag "enable sound in webpages" avbockad i webbläsaren.
Jag HATAR det ljudet...
Första gången trodde jag det var fel på mitt ljudkort eller högtalare tills jag kom på att visst fan jag har igång en chatt.
Boooort me det
Jag gillar att ha ljud så jag vet om någon skriver, så kommer en grisjäkel helt plötsligt och knorrar sig..
Första gången trodde jag det var fel på mitt ljudkort eller högtalare tills jag kom på att visst fan jag har igång en chatt.
Boooort me det
Titti skrev:Admin
Jag gillar att ha ljud så jag vet om någon skriver, så kommer en grisjäkel helt plötsligt och knorrar sig..
- Hundralappen
- Anslöt: 2009-01-16
Hundralappen skrev:Jag gillar att ha ljud så jag vet om någon skriver, så kommer en grisjäkel helt plötsligt och knorrar sig..
Chatten verkar lite småbuggig rent allmänt. Om man skriver, men ångrar sig, måste man ladda om sidan, annars pausar den för evigt.
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18
Bror Duktig skrev:Chatten verkar lite småbuggig rent allmänt. Om man skriver, men ångrar sig, måste man ladda om sidan, annars pausar den för evigt.
F5 är jättebra för det, men det är jättejobbigt, ja.
- Hundralappen
Tyvärr ryker chattloggen dåHundralappen skrev:Bror Duktig skrev:Chatten verkar lite småbuggig rent allmänt. Om man skriver, men ångrar sig, måste man ladda om sidan, annars pausar den för evigt.
- Mellanvärld
- Anslöt: 2010-11-28
Mellanvärld skrev:Tyvärr ryker chattloggen dåHundralappen skrev:Bror Duktig skrev:Chatten verkar lite småbuggig rent allmänt. Om man skriver, men ångrar sig, måste man ladda om sidan, annars pausar den för evigt.
Det såg inte jag, men det gör den ja...
- Hundralappen
Testa att skriva och förklara läget istället. Då kommer uppdateringen på, och ni får behålla loggen.
Så, man ska inte kunna lyssna på musik via datorn och vara på chatten samtidigt?
Titti skrev:Admin
Så, man ska inte kunna lyssna på musik via datorn och vara på chatten samtidigt?
Knorrljuden är nog bara krigis som blir irriterad på chattarna.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
problemet är inte ljudet som kommer när chatten fungerar utan ljudet som är när chatten inte fungerar.
vi vill höra när vi får meddelanden men inte höra grisljudet när chatten buggar sig
vi vill höra när vi får meddelanden men inte höra grisljudet när chatten buggar sig
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter