Känner jag vill dela med mig...

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

Moderatorer: Alien, atoms

Känner jag vill dela med mig...

Inläggav Pupillus » 2008-10-15 23:07:25

081015

- Kränkt jag känner mig...

- Kränkt i tanken att ni ville hjälpa mig...

- Kränkt därför ni satte era egna agendor ovanför den ni svor hjälpa enligt den hederskod varvid ni satte er på den stol ni satte er på...

- Kränkt för att ni pga egen omänsklighet lurade i mig tro att ni var mänskliga men istället
lät era liv och hela Värld enbart tillhöra er i en egoistiskt tro att den verkligen är det...

- Kränkt för att jag trodde ni levde...

- Kränkt för att ni lurade mig tro att livet var döden...

- Kränkt för att ni lurade i mig att ni var min tröst...

- Kränkt för att ni pga egna syften fick mig tro jag var värt något...

- Kränkt för att slänga mig runt hit och dit utan att sanningsenligt säga att sanningen egentligen var att slippa undan mig...

- Kränkt för att ni sa att allt skulle ordnas med tålamod, men att tålamodet enbart gällde mitt tills jag slutade andas och ni kunde fortsätta med era meningslösheter och livslösheter...

- Kränkt för att ni tog mig tillbaka till ert dödsrike där jag inte hörde hemma...

- Kränkt för att ni kränkar mig sekund, minut, timme, dygn, månad, år ut och in...

- Kränkt för att jag inte får den hjälpen jag behöver när ni själva berättar att det är just den hjälpen jag behöver...

- Kränkt för att ni får mig må dåligt och får mig tro det är mitt fel...

- Kränkt för att ni med era helvetiska journaler försöka få mig tro att jag är schizofren och att era journaler är den som är den rätta Pupillus...

- Kränkt för att ni inte förstår att schizofrenin är eran och att det enbart är inne i era hjärnor som denna "extra" Pupillus finns...

- Kränkt för att ni tror att jag är mindre begåvad...

- Kränkt därför ni inte tar mitt handikapp på allvar...

- Kränkt för att kränkheten i sig själv är kränkande och jag inte får den adekvata hjälpen jag behöver för att jag ska kunna fungera med mitt handikapp...

- Kränkt för att ni med all våld och makt lobotomerade mig rent kemiskt när all annan psykofarmica ni pumpade i mig med pipeline inte fungerade...

- Kränkt för att ni spärrade inne mig med mycket psykotiska människor så att jag började tro att det låg någon sanning i det...

- Kränkt därför att ingen frågor mig vem jag är och vart jag kommer ifrån och hur det kommer sig att jag fortfarande lever...

- Kränkt därför att ni alla har allvarliga missbruksproblem och försöker överföra dem på mig...

- Kränkt därför att missbruksproblemen är som tagit ur en bibel och ni inte ser vad som är vad om någon ryckar ut en sida ur er missbruksbibel...

- Kränkt är bara förnamnet och dessa rader är enbart ett av många förnamn...

- Att visa efternamnet offentligt voro förödande för ert detta dödsbo som enbart överlever av ovanstående...

- Den som överhuvudtaget har något att säga emot en enda rad vad som ovanstående sägs från min högst egna personliga sida betraktar jag som modig, men en sådan person finns inte i en organisation som enbart överlever på den egna rädslan...

- En rädsla som är så korkad att den tror att spanska sniglar verkligen mördar...

- Om överhuvudtaget något samarbete ska kunna fungera måste en väl fungerande respekt för min personlighet respekteras utan någon form för diskussion...

- Likasom jag hela tiden har respekterat och begejstret bejakat alla sinnessjukheter som ni har utsatt mig för sedan 1996 när jag inte längre kunde bemästra min Aspergerautism och fick kasta in handduken...

Skrivar
Pupillus som ingen har frågat vem är men inte är en sjukdom - och inte journal ****** som är er euthanasiasjukdom i hjärnor på människor som ingen i samhället har kommit på kontrollera...

Bild

(Vågar jag skicka detta till dem..?)

Moderator weasley:

Avlägsnade personuppgifter.
Pupillus
Ny medlem

Anslöt: 2006-10-16

Återgå till Att leva som Aspergare

Logga in