Kan inte skicka PM
17 inlägg
• Sida 1 av 1
Kan inte skicka PM
Jag kan inte skicka personliga meddelanden alls. Jag är ny på Aspergerforum så jag vet inte riktigt varför, men när jag försöker skicka så står det "Användaren finns inte".
Hjälp?
Hjälp?
Re: Kan inte skicka PM
"De valda användarna finns inte."
Efter att jag har tryck "lägg till", d.v.s. Eller när jag trycker direkt på "pm"- knappen som finns längst ner på alla forumsinläggen.
Efter att jag har tryck "lägg till", d.v.s. Eller när jag trycker direkt på "pm"- knappen som finns längst ner på alla forumsinläggen.
Vilken webbläsare och operativsystem har du och har du gjort några speciella inställningar?
Nej, jag har inte gjort några inställningar och har inte haft något sådant problem förut på något annat forum. Jag använder Chrome som webbläsare och Windows 7 som operativsystem.
I börjar kunde jag skicka PM (i alla fall besvara PM), nu kan jag inte längre. Jag har letat efter inställningar som kan ändra detta, men har inte hittat några.
I börjar kunde jag skicka PM (i alla fall besvara PM), nu kan jag inte längre. Jag har letat efter inställningar som kan ändra detta, men har inte hittat några.
Smulpajen skrev:Nej, jag har inte gjort några inställningar och har inte haft något sådant problem förut på något annat forum. Jag använder Chrome som webbläsare och Windows 7 som operativsystem.
Testa i andra webläsare. Internet Explorer eller andra.
Underligt, även jag använder Chrome och W7 och har inte upplevt några problem.
Miche skrev:Underligt, även jag använder Chrome och W7 och har inte upplevt några problem.
+1
Jag har haft Explorer och nu har jag firefox och jag har aldrig haft problem med att skicka PM
Detta är väl ett provlem för de tekniskt ansvariga? Jag anmäler inlägget och hoppas smulpajen får hjälp.
Enda gången det hänt mig är när jag skrivit fel, så att mottagare och ämnesrad bytt plats.
Admin
Smulpajen: Jag har tittat på dina inställningar och det finns inget i dem som skiljer dig från andra forumister. Har du några tillägg eller blockerare av något slag installerat?
Smulpajen: Jag har tittat på dina inställningar och det finns inget i dem som skiljer dig från andra forumister. Har du några tillägg eller blockerare av något slag installerat?
Titti: Kan du ge ett exempel på blockerare? För så vitt jag vet har jag bara anti-virusprogram installerat. Den här datorn är förhållandevis ny, så det tycks osannolikt. Jag kan testa skicka PM från andra datorer. Jag återkommer om det.
har personerna du skickar till ÅÄÖ i namnet?
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Ifall användaren du försöker skicka åt är inaktiv tror jag inte det går att skicka PM. Jag fick "Användaren finns inte" meddelande när jag försökte lägga en inaktiv användare i vänlistan.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter