Jag ska till solen! =)
9 inlägg
• Sida 1 av 1
Jag ska till solen! =)
Jag skall ut och åka till varmare breddgrader, Lanzarote på Kanarieöarna denna gång, har samma fråga varje år, vad skall jag ha med mig (vad har jag glömt mao?)? Hur mycket pengar är lagom för en vecka, alltså äta ute varje kväll en vecka plus fickpengar?
* En topp varje dag utan ärmar
* En tjockare topp svart (om kallt på kvällen)
* Kort kjol svart
* Lång kjol svart
* Svarta "cykelbyxor" (under kjol mot infanterield på låren)
* Svartvit sjal
* Svart sjal (tunn)
* Slippers
* Svarta jumpaskor (får ont i fötterna lätt av högklackat)
Att ha i bilen på parkeringen hemma:
* Bomberjacka motsvarande (något varmt)
* Ullvantar
* Filt?
* En topp varje dag utan ärmar
* En tjockare topp svart (om kallt på kvällen)
* Kort kjol svart
* Lång kjol svart
* Svarta "cykelbyxor" (under kjol mot infanterield på låren)
* Svartvit sjal
* Svart sjal (tunn)
* Slippers
* Svarta jumpaskor (får ont i fötterna lätt av högklackat)
Att ha i bilen på parkeringen hemma:
* Bomberjacka motsvarande (något varmt)
* Ullvantar
* Filt?
badkläder?
badhandduk?
solkräm?
tandborste?
kanske något att täcka huvudet med (om du tenderar att få problem med värmen...)?
5000 borde täcka det mesta beroende på vad du vill göra och om du vill behöva tänka på vad du äter/dricker...
edit: först trodde jag du skulle resa till solen... trodde du blivit stollig... en sådan resa skulle säkerligen kosta ett par hundra miljoner och vara den sista resan man får göra...
badhandduk?
solkräm?
tandborste?
kanske något att täcka huvudet med (om du tenderar att få problem med värmen...)?
5000 borde täcka det mesta beroende på vad du vill göra och om du vill behöva tänka på vad du äter/dricker...
edit: först trodde jag du skulle resa till solen... trodde du blivit stollig... en sådan resa skulle säkerligen kosta ett par hundra miljoner och vara den sista resan man får göra...
Tänkte just också att kanske vår nippertibbsa hade blivit hög på Tjabos marijuanatråd eller vetenskaplig och tänkte utfundera utrustning för en helionaut...
Annars känner jag till solfa-metoden bättre än vad man behöver på Holmarna...
Annars känner jag till solfa-metoden bättre än vad man behöver på Holmarna...
Fenren skrev:glöm inte medicinerna när åker du?
Om ett tag, man ska väl inte skriva sånt på nätet, då kan det komma elakingar och sno min lägenhet! :S
Zombie skrev:Tänkte just också att kanske vår nippertibbsa hade blivit hög på Tjabos marijuanatråd eller vetenskaplig och tänkte utfundera utrustning för en helionaut...
Hög är jag inte, snarare normallång.
Inte ens manisk är jag, men piller har jag många...
Återgå till Intressanta intressen