Intressekoll träff för icke-män i Göteborg
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Hej!
Jag vill försöka se om det går att träffa andra på spektrat som inte är män. Dvs alla som identifierar sig som kvinnor. Vore kul att kanske ses någon gång i månaden eller så och diskutera intressen och fika, eller annat som intresserar.
Skriv här eller pm så styr vi upp något
Varför icke-män?
Tanken bakom detta för min del är att jag söker andra likasinnade personer att umgås med. Jag tror att samhället formar oss lite olika beroende på de olika fack vi placeras in i som beror av kön och att vi får lite olika erfarenheter och beteenden därför.
Jag vill försöka se om det går att träffa andra på spektrat som inte är män. Dvs alla som identifierar sig som kvinnor. Vore kul att kanske ses någon gång i månaden eller så och diskutera intressen och fika, eller annat som intresserar.
Skriv här eller pm så styr vi upp något
Varför icke-män?
Tanken bakom detta för min del är att jag söker andra likasinnade personer att umgås med. Jag tror att samhället formar oss lite olika beroende på de olika fack vi placeras in i som beror av kön och att vi får lite olika erfarenheter och beteenden därför.
- Vaniljflickan
- Anslöt: 2011-02-01
Jag vill bara nämna att vem som helst kan säga att de identifierar sig som kvinna. Så det är nog smartare att säga "träff för kvinnor" om du vill undvika att ha män där. Lycka till med träffen.
Skogkatt skrev:Jag vill bara nämna att vem som helst kan säga att de identifierar sig som kvinna. Så det är nog smartare att säga "träff för kvinnor" om du vill undvika att ha män där. Lycka till med träffen.
Tack skogkatt men, jag är faktiskt okej med att även transpersoner som inte är födda med ett kvinnligt kön mellan benen också kommer, det är därför jag har skrivit så. Tack för lyckönskningen : )
Vill helst inte att människor som identifierar sig som män skriver här alls eller kommenterar, jag är nöjd med tråden som den är.
- Vaniljflickan
- Anslöt: 2011-02-01