Inget meddelande när varningar tas bort?
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Inget meddelande när varningar tas bort?
Brukar man inte få ett meddelande när någon av ens varningar upphör?
Jag har förut önskat att få reda på "giltighetstiden" redan när de delas ut, och tycker att ett meddelande när de upphör är ett minimum.
Jag har förut önskat att få reda på "giltighetstiden" redan när de delas ut, och tycker att ett meddelande när de upphör är ett minimum.
Re: Inget meddelande när varningar tas bort?
Admin
Jag har skrivit tidigare någonstans (men hinner inte leta reda på det nu) att standardtiden om inget annat sägs för en varning är tre veckor och den tas bort automatiskt efter den tiden.
Jag har skrivit tidigare någonstans (men hinner inte leta reda på det nu) att standardtiden om inget annat sägs för en varning är tre veckor och den tas bort automatiskt efter den tiden.
Det brukar väl vara i 3 veckor som standard om inga särskilda förhållanden råder för den enskilda medlemmen.
Titti skrev:Admin
OK, det har jag nog ett svagt minne av...
Följdfråga: kan jag se någonstans, förutom genom att leta på varningsmeddelandet, när varningen utfärdats?
Följdfråga: kan jag se någonstans, förutom genom att leta på varningsmeddelandet, när varningen utfärdats?
nallen skrev:OK, det har jag nog ett svagt minne av...
Admin
Inte såvitt jag vet. Du får ett meddelande om varningen och om det inte står något annat så förfaller den efter tre veckor. Om du inte hittar meddelandet så kan du fråga mig eller någon moderator.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter