I vilken ålder fick ni diagnosen?
Jag var 30 när jag fick min diagnos
Senast redigerad av anderskransenbo 2011-05-04 10:24:48, redigerad totalt 1 gång.
- anderskransenbo
- Ny medlem
- Anslöt: 2006-05-15
Jag var 25 när jag fick min diagnos
Senast redigerad av missbutterfly 2011-05-04 10:24:49, redigerad totalt 1 gång.
- missbutterfly
- Anslöt: 2007-02-13
Jag var 42 när jag fick diagnos, förra sommaren.
Jag fattar inte riktigt än att det plötsligt finns en förklaring till att jag så länge jag minns kännt mig annorlunda.
Nu vet jag varför jag gick och gömde mig i skogen, istället för att leka, när jag gick på lekis!
Jag fattar inte riktigt än att det plötsligt finns en förklaring till att jag så länge jag minns kännt mig annorlunda.
Nu vet jag varför jag gick och gömde mig i skogen, istället för att leka, när jag gick på lekis!
Senast redigerad av juni 2011-05-04 10:24:49, redigerad totalt 1 gång.
juni skrev:Jag var 42 när jag fick diagnos, förra sommaren.
"42-årig kvinna med högf. Autism och Asperger." har du som signatur. vilken av dem har du, man kan väl inte ha både (högfungerande) autism och AS samtidigt, eller? Eller har du först diagnostiserats med den ene och sen har dom ändrat till den andre eller...?
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 10:24:49, redigerad totalt 2 gånger.
Vilja skrev:40 år hade varit skönt om ngn sett det när jag var barn, jaja så går det med självupptagna föräldrar :evil:
När du var barn fanns inte diagnosen Apserger.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 10:24:50, redigerad totalt 2 gånger.
Kvasir skrev:Vilja skrev:40 år hade varit skönt om ngn sett det när jag var barn, jaja så går det med självupptagna föräldrar :evil:
När du var barn fanns inte diagnosen Apserger.
Nej, det gör den nog inte nu heller
Senast redigerad av Mardröm 2011-05-04 10:24:50, redigerad totalt 2 gånger.
Återgå till Att leva som Aspergare