I korrekthetens namn
2 inlägg
• Sida 1 av 1
I korrekthetens namn
Faktiskt skrev du fel till Fighterbabe, weasley! Det finns ingen diskussion om huruvida Knoten kan ha använt en "allmän" IP-adress, det finns bara hans besked om att jo, det gjorde han och om att han blir bannad ändå. Kanske beror banningen på uppförande under all kritik, inte på misstanke om att han är en evigtbannad medlem (evigheten är rätt förfärlig, förresten) men bara som sagt i korrekthetens namn.
Ur "IP-ban utfärdad":
Ur "IP-ban utfärdad":
För att besvara din fråga; jag browsar med Mozilla Firefox 2.0 och tillägget Tor-button med Tor-proxy. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2275 Sannolikt är jag ej ensam om detta.
###############################################################
Det är således icke ett unikt ip. Sannolikt voro det ej heller det enda ip:t som anknutits till min användare?
Senast redigerad av jonsch 2011-05-04 14:02:26, redigerad totalt 1 gång.
Ok.
IP-ban utfärdades av mej eftersom det uppstått ett flertal användare som trollat runt på forumet från den IP-adressen. Knoten bannades dock inte. Jag tyckte att han ska få komma till tals etc. Plus att jag mycket väl vet att flera personer kan ha samma IP. Jag har hyfsad koll på datorer.
Efter att Knoten dök upp så har han dock slängt ur sej ytterligare märkliga saker, och då kom sedan en ban på honom.
Kan vi låta detta vara nu?
IP-ban utfärdades av mej eftersom det uppstått ett flertal användare som trollat runt på forumet från den IP-adressen. Knoten bannades dock inte. Jag tyckte att han ska få komma till tals etc. Plus att jag mycket väl vet att flera personer kan ha samma IP. Jag har hyfsad koll på datorer.
Efter att Knoten dök upp så har han dock slängt ur sej ytterligare märkliga saker, och då kom sedan en ban på honom.
Kan vi låta detta vara nu?
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter