Hur många har endast Asperger här egentligen? (Omröstning)
103 inlägg
• Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vaniljflickan skrev:Varför är det en smilegubbe vid bara asperger? det känns lite elitistiskt.
TS ville personligen helst ha enbart AS? Men TS tycks ha lämnat oss efter denna omröstning, så det går inte att fråga hen.
Iofs tycker jag också det är enklare ju färre sjukdomar och syndrom man har. Möjligen skulle jag verkat mer normal om jag haft ADHD också?
Andra omröstningar:
hur-manga-psykiska-diagnoser-har-du-omrostning-t13211.html
as-fysiska-sjukdomar-omrostning-t8392.html
Jag känner en IRL som bara har diagnosen asperger. Hon har en fysisk diagnos oxo men ingen mer psykisk eller neuropsykiatrisk. Om jag jämför med mig själv verkar hon inte ADD, säger sig aldrig haft depression, har inte ångest och inte sömnproblem.
Jag har endast Asperger här egentligen, i övrigt är jag NT.
ajemen skrev:Jag har endast Asperger här egentligen, i övrigt är jag NT.
- Schmetterling
- Anslöt: 2012-08-18
Jag är mest bara överdrivet k*t förutom AS
- Gripandekylig
- Anslöt: 2012-12-27
Detta inlägg, som är själva ursprunget till kontroversen, är visserligen otydligt och direkt förolämpande men kom ändå inte att resultera i något ingripande utan det är i och med de efterföljande inläggen, där earlydayminer enkelt skulle ha kunnat förklara att han inte menade allvar och låtit det stanna där, som det blir övertydligt att det övervarande syftet verkar vara att retas med medforumisterna vilket utmynnar i en tillsägelse.
I efterdyningarna till tillsägelsen bryter earlydayminer gång på gång mot regeln att endast diskutera moderering i den avdelning som är skräddarsydd för det ändamålet och till slut renderar det honom en varning vilken i ett senare skede följs av ännu en varning och två veckors postförbud för ett antal inlägg av hotfull karaktär.
De inlägg från Hur många har endast asperger här egentligen? som blev resultatet av earlydayminers ursprungliga inlägg har flyttats till OT-tråden.
Tråden är öppen.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
I efterdyningarna till tillsägelsen bryter earlydayminer gång på gång mot regeln att endast diskutera moderering i den avdelning som är skräddarsydd för det ändamålet och till slut renderar det honom en varning vilken i ett senare skede följs av ännu en varning och två veckors postförbud för ett antal inlägg av hotfull karaktär.
De inlägg från Hur många har endast asperger här egentligen? som blev resultatet av earlydayminers ursprungliga inlägg har flyttats till OT-tråden.
Tråden är öppen.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Återgå till Övriga Aspergerfrågor