Howard Phillips Lovecraft; Cthulhu-mytens skapare
1 inlägg
• Sida 1 av 1
Howard Phillips Lovecraft; Cthulhu-mytens skapare
Tidigare påstog jag i ett inlägg att det finns en tråd om Lovecraft men när jag sedan sökte efter den hittade jag ingen tråd. Däremot hittade jag ett gammalt inlägg där jag påstog precis samma sak.
-Mycket besynnerligt!
-Kunde tråden ha försvunnit?
Svaret var enkelt; det finns en tråd om Lovecraft men inte här utan på ett annat forum för aspergare - ett engelskt forum som jag flitigt frekventerade under ett par års tid 2006-2008.
...
Till området där jag växte upp kom ibland bokbussen och det var i den som jag en dag fick syn på en bokrygg som sa Skräckens Labyrinter. Omslaget föreställde också någon slags labyrint.
Året var typ 1979 eller 1980 så jag var i rätt ålder för att träffa på Lovecraft.
-Mycket besynnerligt!
-Kunde tråden ha försvunnit?
Svaret var enkelt; det finns en tråd om Lovecraft men inte här utan på ett annat forum för aspergare - ett engelskt forum som jag flitigt frekventerade under ett par års tid 2006-2008.
...
Till området där jag växte upp kom ibland bokbussen och det var i den som jag en dag fick syn på en bokrygg som sa Skräckens Labyrinter. Omslaget föreställde också någon slags labyrint.
Året var typ 1979 eller 1980 så jag var i rätt ålder för att träffa på Lovecraft.
Återgå till Intressanta intressen