Hjälp! Kan inte logga in på min gamla blogg.
11 inlägg
• Sida 1 av 1
Jag har ett problem. Jag försöker logga in på min gamla blogg som jag haft inaktiv i ett tag. Det finns ingenstans man kan logga in på. Då det är förbjudet att göra reklam för andra webbplatser här så kan jag inte länka dit heller. det är min första blogg jag inte kommer in på. Jag skulle behöva komma in där nu. Går det eller är den död och kommer att snurra runt på nätet hela tiden nu.
Re: Hjälp! Kan inte logga in på min gamla blogg.
Moderator:
Det är inte reklam om du lägger en länk för att vi andra ska kunna titta på problemet.
Det är inte reklam om du lägger en länk för att vi andra ska kunna titta på problemet.
Ok Då är min blogg här då. http://www.morakullan.blog.se
Jag hade lagt in bilder på ett fotogalleri där som jag vill komma åt och länka till. Men jag börjar misstänka att dom inte finns att få tag i heller.
Jag hade lagt in bilder på ett fotogalleri där som jag vill komma åt och länka till. Men jag börjar misstänka att dom inte finns att få tag i heller.
Nu funkar inte länken längre. Det blir bara error. Så nu har jag en blogg jag inte kommer åt. Kul.
Ofta kan det vara tillfälliga driftsstopp som snart är ok igen, länken funkar för mig nu (men jag har inget lösenord som jag kan logga in med så jag kan inte testa vidare).
Jag kom in men firefox tappade kontakten med den. Jag loggades ur automatiskt. ska jag hämta hem uppdateringar av firefox tro?
Sällan fel att uppdatera men tror inte det spelar roll för detta problem. Om det kvarstår så rekommenderas att rensa kakorna för sidan och sen logga in igen.kullan skrev:Jag kom in men firefox tappade kontakten med den. Jag loggades ur automatiskt. ska jag hämta hem uppdateringar av firefox tro?
Jag har samma problem. Skrev om böcker jag läst i en blogg. Bytte dator/hårddisk och glömde lösenordet. Var tvungen att byta tillbaka för att hitta diverse saker. Men när jag försökte logga in på min blogg gick inte det, trots att jag hade både användarnamn och lösenord. "Det gick inte att hitta användarkontot"
Kanske man blir utkastad pga göt lång inaktivitet. När jag skulle fylla i till Blogger så måste jag uppge nummer till mobil för att de skulle kunna verifiera. Så ingen mobil - ingen blogg. För det första har jag inte längre samma mobilnummer som förut, för det andra funkar inte displayen på den andra mobilen. Jag kan ringa ut (om jag slår rätt siffror) men jag kan inte ta emot några sms.
Kanske man blir utkastad pga göt lång inaktivitet. När jag skulle fylla i till Blogger så måste jag uppge nummer till mobil för att de skulle kunna verifiera. Så ingen mobil - ingen blogg. För det första har jag inte längre samma mobilnummer som förut, för det andra funkar inte displayen på den andra mobilen. Jag kan ringa ut (om jag slår rätt siffror) men jag kan inte ta emot några sms.
Kan du inte flytta SIM-kortet från den gamla mobilen till den nya?