Hjälp akut!
11 inlägg
• Sida 1 av 1
Hjälp akut!
Jag råkade radera ut en en vän på MSN tidigare idag och nu behöver jag akut få tag i killen igen. Finns det något sätt att få tag i raderade vänner på MSN. Vi har vad jag vet inga gemensamma vänner utan jag var ensam om denna kontakten. Han är inte blockad utan endast raderad. Hans hotmailadress funkar inte så jag kommer inte åt han där heller. Finns det nåt jag kan göra eller är det kört på riktigt? orsaken varför jag raderade är oviktigt utan jag måste få tag i han.
Re: Hjälp akut!
slackern skrev:Om du har hans mailadress så är det bara att lägga till han igen på MSN.
Det var just den som inte funkade. Det går inte att skicka mail eller att lägga till den.
kullan skrev:slackern skrev:Om du har hans mailadress så är det bara att lägga till han igen på MSN.
Det var just den som inte funkade. Det går inte att skicka mail eller att lägga till den.
Han kanske har blockerat dig.
Sheyen skrev:kullan skrev:slackern skrev:Om du har hans mailadress så är det bara att lägga till han igen på MSN.
Jo men då skulle jag ju kunna adda men han skulle förbli offline.
kullan skrev:Sheyen skrev:kullan skrev:
Jo men då skulle jag ju kunna adda men han skulle förbli offline.
Nej, det är nog inte riktigt så det fungerar.
Sheyen skrev:Nej, det är nog inte riktigt så det fungerar.
Det är så andra har sagt att det fungerar.
Jag har kontakt med en kille som själv blivit blockad och han sa att det funkar just på detta sättet.
Fungerar inte adressen så är den raderad.
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Efter lite mer sökande fann jag denna killen bland raderade hotmailkontkter så nu har jag återställt allt igen. Har tom lyckats få iväg ett mail. jo nu funkade det. Få se om jag får nåt svar.