Helloween och Gamma Ray till Sverige!
14 inlägg
• Sida 1 av 1
I april nästa år så kommer de hit och de ska ses (av mig i alla fall).
Mer information hittar ni här.
Härligt. Och dom har en spelning närmare än Stockholm också. Dubbelt härligt
Sjunger Kai Hansen fortfarande i Gamma Ray?
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Banzai skrev:I april nästa år så kommer de hit och de ska ses (av mig i alla fall).
Ska se detta!
Min hake hänger fortfarande efter det coola beskedet. Det är en riktigt grym kombination.
Bor i en av städerna!
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Sv: Helloween och Gamma Ray till Sverige!
Hade varit kul att se. Har lyssnat mycket på båda grupperna.
Kai Hansen är även med i låten "Sign of the Cross" (och några fler) från Tobias Sammets (Edguy's otroligt musikaliska sångare) Avantasia.
http://www.youtube.com/watch?v=GzNuQ0iXXW4
Vilket är en av mina favoritlåtar inom metal, alla genrer. Genialisk! Kai Hansen sjunger vid 3:44, sedan följer ett av mina korta favoritsolon som jag hört av Jens Ludwig (Edguy).
- earlydayminer
Helloween var riktigt bra sist de spelade i Lisebergshallen, så det här ser jag fram emot!
- Jesters Tear
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-04-26
earlydayminer skrev:Banzai skrev:I april nästa år så kommer de hit och de ska ses (av mig i alla fall).
Ska se detta!
Min hake hänger fortfarande efter det coola beskedet. Det är en riktigt grym kombination.
Bor i en av städerna!
Det roliga är att jag diskuterade möjligheten att Gamma Ray skulle komme till Sverige och spela och hur kul det skulle vara bara några dagar innan detta dök upp.
Då vi bor i samma stad (har jag fått för mig) så är det inte omöjligt att vi ses där.
Inte helt omöjligt, men du har fördelen att kunna smyga på mig då du vet hur jag ser ut.
- earlydayminer
earlydayminer skrev:Inte helt omöjligt, men du har fördelen att kunna smyga på mig då du vet hur jag ser ut.
Finns bild på mig på andra ställen på forumet, så du har ingen nackdel på smygarfronten.
Banzai skrev:earlydayminer skrev:Inte helt omöjligt, men du har fördelen att kunna smyga på mig då du vet hur jag ser ut.
Finns bild på mig på andra ställen på forumet, så du har ingen nackdel på smygarfronten.
Aah, okej. Det har jag nog missat. Så jag behöver bara leta igenom 2751 inlägg (förutom de senaste då). Yaay.
- earlydayminer