har någon gjort personlighetstest under Autismutredning?
28 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: har någon gjort personlighetstest under Autismutredning?
Fyllde i frågeformulär med över 500 frågor... De täcker i princip allt. Utreddes för personlighetsstörning men har inget sådant. Vilket jag redan visste.
Zima33 skrev:Så som du beskriver det verkar det ju vara lite av ett lotteri.
Det ska inte vara nått lotteri om man har kunnig personal som utreder än. Jag hade/har delvis det, läkaren är bra men psykologen helt värdelös.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
KaosPrinsessa skrev:Zima33 skrev:Så som du beskriver det verkar det ju vara lite av ett lotteri.
Det ska inte vara nått lotteri om man har kunnig personal som utreder än. Jag hade/har delvis det, läkaren är bra men psykologen helt värdelös.
Nä men om alla som utreds för NPF ska utredas för ps så borde det ju vara åt andra hållet också - hur många finns det som har ps-diagnos men egentligen borde ha en NP-diagnos...
Zima33 skrev:Nä men om alla som utreds för NPF ska utredas för ps så borde det ju vara åt andra hållet också - hur många finns det som har ps-diagnos men egentligen borde ha en NP-diagnos...
Ja några lär det ju finnas, men nu pratade jag om ps tester under en npf utredning och inte när man enbart ska kollas för ps.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Återgå till Aspergare och vården