Har David Hasselhoff (The Hoff) Aspergers syndrom?
15 inlägg
• Sida 1 av 1
(Känd bl.a. från TV-serien Baywatch)
Vad tror ni?
Vad tror ni?
- utanfoerskapt
- Anslöt: 2015-04-26
Har David Hasselhoff (The Hoff) Apergers syndrom?
Kort svar: nej. Absolut nej.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Det tror jag knappast. Det skriker NT om honom på fler vis i minuten än jag kan krysta fram passande AS-drag på honom på en livstid.
Re: Har David Hasselhoff (The Hoff) Apergers syndrom?
Hans diagnos stavas alkoholism. Vilket förvisso inte utesluter AS men han tycks dra mer år narcissism än något annat (vilket kan vara en biverkning av kändistiden).
tahlia skrev:Hans diagnos stavas alkoholism. Vilket förvisso inte utesluter AS men han tycks dra mer år narcissism än något annat (vilket kan vara en biverkning av kändistiden).
Narcissism tycker jag verkar vara rätt vanligt bland kändisar.
Det kan iofs vara en AS light som han envist försöker dölja med sprit och droger...
I övrigt bör man väl inte vifta med epitet hit och dit belägglöst och utan länk till källa där narcissism misstänks hos honom på ett mer studerat plan. Luktar Flashback-fasoner nu.
Neurofunk skrev:I övrigt bör man väl inte vifta med epitet hit och dit belägglöst och utan länk till källa där narcissism misstänks hos honom på ett mer studerat plan. Luktar Flashback-fasoner nu.
Ja, det är ju urdumt att använda sitt eget intellekt till något öht.
tahlia skrev:Neurofunk skrev:I övrigt bör man väl inte vifta med epitet hit och dit belägglöst och utan länk till källa där narcissism misstänks hos honom på ett mer studerat plan. Luktar Flashback-fasoner nu.
Ja, det är ju urdumt att använda sitt eget intellekt till något öht.
Det sa jag inte. Lägg ner tramset.
Neurofunk skrev:Det sa jag inte. Lägg ner tramset.
Nej det du i princip sa var att allt som det inte har genomförts studier på (som man då kan länka som källor) får man inte "vifta" med. Jävlar så tyst det skulle bli på forumet om vi alla följde den devisen.
Jag vet inte vad andra går efter, jag tänkte bara på mig själv, hur jag förr använde alkohol för att verka NT och passa in, med varierande resultat...
Jag känner inte till hans liv alls. Är det något särskilt som gör att han kan ha aspergers?
tahlia skrev:Neurofunk skrev:Det sa jag inte. Lägg ner tramset.
Nej det du i princip sa var att allt som det inte har genomförts studier på (som man då kan länka som källor) får man inte "vifta" med. Jävlar så tyst det skulle bli på forumet om vi alla följde den devisen.
Det har jag inte heller sagt. Som sagt; lägg ner tramset.
kiddie skrev:Jag känner inte till hans liv alls. Är det något särskilt som gör att han kan ha aspergers?
Hans sociala skills har väl gått sådär ibland, det är mest det folk tänker på, ibland verkar han väldigt obekväm och synnerligen arrogant, förmodligen pga osäkerhet...
Bara för att jag var nyfiken kollade jag på lite intervjuer med honom. Han verkar inte tycka om ögonkontakt, han gör som jag, kollar en stund men kollar sedan bort. Sedan tycker jag hans miner verkar lite spelade med.
Men det behöver ju absolut inte betyda aspergers.
Men det behöver ju absolut inte betyda aspergers.
Återgå till Att leva som Aspergare