Gissa vilka det här är!
95 inlägg
• Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Gissa vilka det här är!
Det var ganska lätt att gissa, det var bara att titta på filnamnen så stod det. Bara den nedersta som är svår att gissa däremot.
Gissa vilka det här är!
Cyan skrev:Det var ganska lätt att gissa, det var bara att titta på filnamnen så stod det. Bara den nedersta som är svår att gissa däremot.
Pfft, fuskare där
Gissa vilka det här är!
Kahlokatt skrev:Riktigt läskiga typer när de var barn eller unga:
På vilket sätt var de läskiga som barn?
Gissa vilka det här är!
Mao såg bestämd ut, övriga ganska normala. Järnladyn såg inte fullt så obarmhärtig ut som senare i livet.
Gissa vilka det här är!
Nibor skrev:Kahlokatt skrev:Riktigt läskiga typer när de var barn eller unga:
På vilket sätt var de läskiga som barn?
Nej, det är inte så det skall läsas. Jag menar att det här är bilder på några riktigt läskiga typer, som de såg ut när de var barn eller unga.
F.ö. är det fusk att läsa filnamnen!
Gissa vilka det här är!
Personen på den tredje bilden var lätt att lista ut att det var Mao.
Jag fattar inte vad som är läskigt med Järnladyn, hon var ingen diktator som de övriga.
Jag fattar inte vad som är läskigt med Järnladyn, hon var ingen diktator som de övriga.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Gissa vilka det här är!
tvilling99 skrev:Jag fattar inte vad som är läskigt med Järnladyn, hon var ingen diktator som de övriga.
Jag skrev det mest på skoj.
Gissa vilka det här är!
Tycker det är kul med bilder på kändisar som barn/tonåringar. Här är några mer "oskyldiga" kändisar.
Madonna
Madonna
Gissa vilka det här är!
Kahlokatt skrev:Tycker det är kul med bilder på kändisar som barn/tonåringar. Här är några mer "oskyldiga" kändisar.
Madonna
Det måste vara en bild från hennes Första Kommunionen eller jag menar man brukar vara klädd i vit på Första Kommunionen om det är ok att skriva det i den här tråden .
Senast redigerad av elle 2014-05-03 17:42:35, redigerad totalt 1 gång.
Gissa vilka det här är!
elle skrev:Det måste vara en bild på hennes Första Kommunionen eller jag menar man brukar vara klädd i vit på Första Kommunionen om det är ok att skriva det i den här tråden .
Man får skriva vad man vill.
Jag hittade även en söt bild på Frida Kahlo där jag först tänkte "är hon utklädd till brud?", men sedan insåg jag att det var från hennes första kommunion.
Gissa vilka det här är!
Kahlokatt skrev:Nej, det är inte så det skall läsas. Jag menar att det här är bilder på några riktigt läskiga typer, som de såg ut när de var barn eller unga.
Aha!
Dom såg mest gulliga ut. Som vilka barn som helst.
Gissa vilka det här är!
Undrar vilken ålder de hade när de bestämde sig politiskt och började kämpa för det? Politikerna i början av tråden alltså. Hade de redan börjat sin bana på bilderna eller var de fortfarande oskyldiga barn?
Gissa vilka det här är!
Det finns en sån där bild på mig. Jag skall göra den till pdf på kontoret på måndag, och skicka den till Miche. Så kan han publicera den. Jag ser snäll och glad ut. Det är totalt obegripligt. Varför blir man en totalt annan människa, när man bli äldre?
Frimodig
Frimodig
Gissa vilka det här är!
Frimodig skrev:Det finns en sån där bild på mig. Jag skall göra den till pdf på kontoret på måndag, och skicka den till Miche. Så kan han publicera den. Jag ser snäll och glad ut. Det är totalt obegripligt. Varför blir man en totalt annan människa, när man bli äldre?
Frimodig
Tyckte du såg ofarligt ut på dina bilder från ..Uganda ? ( sorry , om jag minns fel )
Gissa vilka det här är!
Jag gillar inte Björk, det är nåt fel med henne. (Alltså, det är fel med oss alla, men det finns nåt extra när det gäller Björk.) Nån som har en idé?
Frimodig
Frimodig
Gissa vilka det här är!
elle skrev:Frimodig skrev:Det finns en sån där bild på mig. Jag skall göra den till pdf på kontoret på måndag, och skicka den till Miche. Så kan han publicera den. Jag ser snäll och glad ut. Det är totalt obegripligt. Varför blir man en totalt annan människa, när man bli äldre?
Frimodig
Tyckte du såg ofarligt ut på dina bilder från ..Uganda ? ( sorry , om jag minns fel )
Nej, jag tror du minns rätt. På ett skenbart sätt ser jag ofarlig ut när jag är bland människor som inte är nåt hot. När jag sitter i nån kyrka och lyssnar på medeltidsmusik så ser jag klart kallare ut. Sen är naturligtvis Västerås domkyrka klart mycket snyggare än Uppsala domkyrka. (För klarhetens skull.)
Frimodig
Gissa vilka det här är!
Kahlokatt skrev:
Björk
Joni Mitchell
John Lennon
Paul McCartney
George Harrison
Ringo Starr
Björk och Paul McCartney var lätta att känna igen.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Återgå till Intressanta intressen