Gästbok på Aspergerforum? (Omröstning)
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Re: Gästbok (på Aspergerforum).
Det finns redan en tråd om det här...
http://www.aspergerforum.se/behover-vi-medlemmar-varsin-gastbok-t23926.html
http://www.aspergerforum.se/behover-vi-medlemmar-varsin-gastbok-t23926.html
Nu var gästbok en sidogrej i min tråd. Vad jag föreslog var en utökad profil, och inte förrän långt senare (i förbifarten) så nämndes gästbok (vet inte ens om det var jag som först sa det) - men sen har hela frågan reducerats till gästbokens vara eller inte vara. Fast den inte var särskilt väsentligt för mina förslag.
Vi kan ju göra det enkelt: vi struntar i gästbok och genomför det huvudsakliga med utökad profil, så slipper anti-gästboksfolket gästböckerna och alla är nöjda och glada. Jag är inte ens så säker på att jag skulle använda gästböckerna ändå, jag vill bara veta mer om dom som är här (om dom frivilligt vill dela med sig av sig själva), och presentera mig själv.
Här är fö. min tråd:
varje-medlem-far-ett-litet-krypin-pa-sin-profil-t23904.html
Vi kan ju göra det enkelt: vi struntar i gästbok och genomför det huvudsakliga med utökad profil, så slipper anti-gästboksfolket gästböckerna och alla är nöjda och glada. Jag är inte ens så säker på att jag skulle använda gästböckerna ändå, jag vill bara veta mer om dom som är här (om dom frivilligt vill dela med sig av sig själva), och presentera mig själv.
Här är fö. min tråd:
sansula skrev:Nu var gästbok en sidogrej i min tråd. Vad jag föreslog var en utökad profil, och inte förrän långt senare (i förbifarten) så nämndes gästbok (vet inte ens om det var jag som först sa det) - men sen har hela frågan reducerats till gästbokens vara eller inte vara. Fast den inte var särskilt väsentligt för mina förslag.
Här är fö. min tråd:
Om du vill diskutera dina förslag om "krypin" borde du göra det i din tråd. Den här tråden har ingenting med "krypin" att göra.
Jag startade den här omröstningen av den enkla anledningen att jag är nyfiken på hur många (av de som röstar ovan) det är som vill ha gästbok.
Sheyen skrev:Om du vill diskutera dina förslag om "krypin" borde du göra det i din tråd. Den här tråden har ingenting med "krypin" att göra.
Jag startade den här omröstningen av den enkla anledningen att jag är nyfiken på hur många (av de som röstar ovan) det är som vill ha gästbok.
Såklart, tänkte inte kapa din tråd, ville bara inte att frågan skulle misrepresenteras, såsom jag tycker den gjort när den reducerats till att handla om en irrelevant petitess Ingen kritik mot dig, ville bara upplysa dom som inte följt min tråd och kan få för sig att det handlar om gästböcker.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter