Funderingar kring nästa stora Forumträff

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Re: Funderingar kring nästa stora Forumträff

Inläggav Dagobert » 2012-04-09 18:00:14

Tiden går. Skulle tro att norrköpingslokalen går att låna oavsett vem som arrangerar träffen.
Om nu ingen norrköpingsbo känner sig manad alltså.
Dagobert
 
Inlägg: 14375
Anslöt: 2010-11-30

Re: Funderingar kring nästa stora Forumträff

Inläggav earlydayminer » 2012-04-11 4:25:47

Attans! Skulle tagit chansen när jag hade den. :(
earlydayminer
 
Inlägg: 12419
Anslöt: 2008-03-11
Ort: Wermland

Re: Funderingar kring nästa stora Forumträff

Inläggav Danne » 2012-04-11 9:07:49

Danne skrev:Och jag har siktet inställt på sommaren 2012.



Så om allt går enligt plan (mycket troligt) så kommer jag göra ett försök då, och då blir det enligt min modell eller en variant av den.

Tyvärr har det inte gått enligt plan, en ökänd myndighet har ju satt i system att förhala och fördröja vissa processer och beslut så långt det är möjligt, och lite till. Jag kan bara konstatera att det inte blir något i min regi det här året iaf, och kan ej ge någon prognos om när det kan tänkas bli av heller.

Men det hindrar ju inte andra från att dra ihop nåt. Men så här ser det ut för min del i nuläget.
Danne
 
Inlägg: 1861
Anslöt: 2009-07-28
Ort: Stockholm

Re: Funderingar kring nästa stora Forumträff

Inläggav kullan » 2012-04-11 9:13:06

Jag tror att det är det vanliga problemet. Dom flesta vill komma men ingen vill arrangera detta. Jag tror dessutom att det är för nära inpå den senaste.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Funderingar kring nästa stora Forumträff

Inläggav earlydayminer » 2012-04-11 22:58:19

kullan skrev:Jag tror att det är det vanliga problemet. Dom flesta vill komma men ingen vill arrangera detta. Jag tror dessutom att det är för nära inpå den senaste.


Det är en stor insats som ofta kräver en del planering. Kan vara svårt eller mycket tidskrävande för enskild individ att fixa det.

Och jag kan tänka mig att de flesta större profilerna redan möts. En del känner redan till varandra och kanske träffas i mindre träffar. Det finns väl också en risk för att vissa inte riktigt skulle våga ta chansen igen eller ens bara en gång. Det verkar hända saker på träffarna. Den ekonomiska frågan är säkerligen högt på listan.

Jag ångrar riktigt mycket att jag inte gick på den första, men även att jag missade den andra stora träffen. Jag vill hellre vara med på en större träff då fokus är på flera stycken.
earlydayminer
 
Inlägg: 12419
Anslöt: 2008-03-11
Ort: Wermland

Re: Funderingar kring nästa stora Forumträff

Inläggav earlydayminer » 2012-04-11 22:59:13

Skulle vara roligt att träffa visa profiler och säga att jag uppskattar deras bemötande.
earlydayminer
 
Inlägg: 12419
Anslöt: 2008-03-11
Ort: Wermland

Återgå till Träffar



Logga in