Funderar på en spelkonsol
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Funderar på en spelkonsol
Jag undrar en sak bara, och det är dessa stora hårddiskar som följer därtill, måste man ha en sådan eller räcker det att köpa tex. en 4GB Xbox? Jag ska inte ladda ner några spel, utan jag köper i affären istället. Tänkte mig handla Far Cry 2, kanske ett bilspel och ett sportspel.
Tillagt: skulle nog ha lagt denna i IT forumet, ursäkta
Tillagt: skulle nog ha lagt denna i IT forumet, ursäkta
- internettt
- Anslöt: 2010-12-12
Hej!
Hårddisken är ju ifall du vill ladda ner spel eller använda TV-spelskonsollen till annat. Jag kan inte så mycket om detta men det ska ju gå till exempel att komma ut på nätet eller spela upp DVD-filmer. Men ska du bara spela spel du köpt i affär ser jag ingen anledning till en jättestor hårddisk. 4 GB borde räcka långt. Fast om du ändrar dig i framtiden och vill ladda ner spel istället står du ju där med skägget i brevlådan.
Hälsningar
Lilla Gumman
Hårddisken är ju ifall du vill ladda ner spel eller använda TV-spelskonsollen till annat. Jag kan inte så mycket om detta men det ska ju gå till exempel att komma ut på nätet eller spela upp DVD-filmer. Men ska du bara spela spel du köpt i affär ser jag ingen anledning till en jättestor hårddisk. 4 GB borde räcka långt. Fast om du ändrar dig i framtiden och vill ladda ner spel istället står du ju där med skägget i brevlådan.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01