Frakta sladdar dator etc?
14 inlägg
• Sida 1 av 1
Finns det nått roligare sätt att frakta datorsladdar i än en ICA-plastpåse? Datorn har jag i ett snyggt fodral som tar stötar och så, men enda sättet att frakta sladdar är i megastora datorväskor som inte alls är sexiga! Funderar på att använda en gammal snygg necessär jag har i samma neonrosa nyans som fodralet, men det ser väl lite dumt ut...?
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Ryggsäck, självklart!
- notwoodstock
- Anslöt: 2013-12-22
Ryggsäck! Ribbs älskar ryggsäck! Har en liten (Fjällräven original i militärgrönt) och en stor svart som jag reser med, för den får det plats vad som helst i! ! Tänkte inte på.... <3 Tack alla!
kullan skrev:Jag har för mig att det finns datorväskor som man bär över axeln.
Jepp, har kollat. Den jag ville ha kostar 1499kr eller vad det nu var. Känns liiite onödigt oh claes ohlsson är ju billigt men... mitt neonrosa slimmade fodral är märket c6 och specialbyggd för MacBook Air 13". Bra med normal ryggsäck, gissar att hej-jag-har-dator-utstrålning ökar rånrisken? Men tack för förslaget!
Miche skrev:Det finns datorväskor utformade som ryggsäck.
Har en Fjällräven Rucksack medium i grafitgrå med datorfack och termosfack för vardagligt eller fjälltuter! Mor och far känner inte till den... de tycker jag übershoppar å ja...
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Jag säger bara BOBLBEE!
Räddar både ryggen och datorn om du kraschar på motorcykel eller skidor! OOOCH är snygg!
Vet inte om den här är officiell, men det är väl lite din stil?
Räddar både ryggen och datorn om du kraschar på motorcykel eller skidor! OOOCH är snygg!
Vet inte om den här är officiell, men det är väl lite din stil?
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Tycker nog absolut att man kan använda den även utan motorcykel!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Fläjmäns på ryggsäcken skulle ju passe te gamla Fajjerwajjer på utgångna makar!
Jag använder en laptop väska jag fick på Dustin Expo 2013, eller min Tech ED NA 2014 ryggsäck jag vann då jag var hos Microsoft sist