Fråga om online-listan
15 inlägg
• Sida 1 av 1
Fråga om online-listan
Jag har upptäckt att online-listan aldrig visar vilken specifik tråd någon läser/skriver i. Ser administrationen det här?
Re: Fråga om online-listan
Jag förstår inte ens varför den visas på varje sida, det borde väl räcka med att den syns på Forumindex och på Nya inlägg...
För min del är det sak samma var den visas, jag vill veta om administrationen kan se vilken tråd jag läser ifall de klickar på den.
Förr fanns det ju en liten flik man kunde trycka på, så man kunde se vad alla av de som var online gjorde på forumet. Kunde t.ex stå "skriver ett inlägg", "läser i off topic" eller liknande. Jag saknar den där... funktionen. Jag kollade där ofta när den fanns.
viewonline.php
Det är exakt den funktionen som tråden handlar om. Du kommer till den genom att klicka på "Vilka är online" längst ner.
Det är exakt den funktionen som tråden handlar om. Du kommer till den genom att klicka på "Vilka är online" längst ner.
Meppe skrev:http://www.aspergerforum.se/viewonline.php
ÅH!!! Jag har inte vetat om det innan. Tack så mycket!
Nu är jag rädd... Vad fan vill den där "Yahoo (Bot)"?
Varför söker den på forumet? Samlar den info? Till vad? Är de spioner?
Varför söker den på forumet? Samlar den info? Till vad? Är de spioner?
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
@Sheyen. Jag tror att det handlar om att någon sitter vid sin dator och söker efter något och att det är därför Boten är här och snokar. De kommer ändå aldrig åt de dolda avdelningarna.
Vem bryr sig om vad andra sysslar med på forumet? Det räcker med att se vilka om är online. Vissa har ju dold inloggning oxå så äh det finns andra viktigare saker att bry sig om.
Jag råkade vilja läsa en gammal tråd, men är paranoid pga vad den handlar om.
Meppe skrev:Jag råkade vilja läsa en gammal tråd, men är paranoid pga vad den handlar om.
Ingen, (jag tror inte ens Admin eller forumägaren) kan se vilka trådar man läser i, bara vilka avdelningar.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter