Fotbollsallsvenskan 2011
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Fotbollsallsvenskan 2011
I denna tråd kan vi intresserade posta inlägg om allt som rör herrallsvenskan i fotboll 2011 och också landslaget.
Jag tror att Elfsborg vinner och att Gefle blir sist. Helsingborg och Malmö och IFK Göteborg lär också ligga i toppen. För övrigt tycker jag att Erik Edman är ett bättre alternativ som vänsterback i landslaget än både Safari och Wendt. Jag har visserligen spelat med bland annat Erik Edman (och Mattias Lindström) i HIF:s juniorlag (guponti.blogspot.com) så kanske jag är jävig.
Skulle också vara kul att höra vilken fotbollskrönikör ni tycker är bäst?
Jag tror att Elfsborg vinner och att Gefle blir sist. Helsingborg och Malmö och IFK Göteborg lär också ligga i toppen. För övrigt tycker jag att Erik Edman är ett bättre alternativ som vänsterback i landslaget än både Safari och Wendt. Jag har visserligen spelat med bland annat Erik Edman (och Mattias Lindström) i HIF:s juniorlag (guponti.blogspot.com) så kanske jag är jävig.
Skulle också vara kul att höra vilken fotbollskrönikör ni tycker är bäst?
Re: Fotbollsallsvenskan 2011
Syrianska blir väl mitt favoritlag i serien nu när alla snälla stockholmslag har åkt ur. Frågan är hur jag förhåller mig till Bajen och BP i Superettan. Måste nog säga att jag håller mer på BP än på Bajen nu och alltid kommer att göra det.
Har du bytt lag? I så fall varför? För mig låter det lite som HIF och Landskrona BoIS. Otänkbart att hålla på båda alltså. Otänkbart att byta. För övrigt var jag iförd rödblå halsduk på stan i Norrköping idag. Ett proteinmonster kom ut från ett gym och glodde ilsket på mig och jag bara: "Du grabben. Kravla tillbaka till din grotta." Och se det gjorde han och med sig i bagaget bar han troligtvis en påk och en leopardtrasa.
Har alltid varit lite bajare på något plan, ärvt efter faderskapet, men BP är mer medvetet val som "fotbollens Huddinge Hockey".
Bajen-fansen på Olympia: "Förena Skåne med Danmark förena Skåne med Danmark förena Skåne med Daaanmark - för det är samma skit - för det är samma skit."
HIF-fansen på Olympia: "Förena Skåne med Danmark förena Skåne med Danmark förena Skåne med Daaanmark - då blir det billig öl - då blir det billig öl."
HIF-fansen på Olympia: "Förena Skåne med Danmark förena Skåne med Danmark förena Skåne med Daaanmark - då blir det billig öl - då blir det billig öl."
Guponti skrev:Bajen-fansen på Olympia: "Förena Skåne med Danmark förena Skåne med Danmark förena Skåne med Daaanmark - för det är samma skit - för det är samma skit."
Målsprutan och gotlänningen Alexander Gerndt raukar ofta stå på rätt ställe.
Hoppas att blåvitt kan vara med och slåss i toppen, men då får de nog skärpa sig. Annars tror jag att Gefle och Gais åker ur.
- DefinitivtInteAnonym
- Anslöt: 2009-11-29
Återgå till Intressanta intressen