Forumträff i Norrköping 28 maj 2011
Re: Forumträff i Norrköping 28 maj 2011
Jag kommer men är redan anmäld via Nano, nu går det att skicka snabbsvar igen
Bra att man verkar kunna äta mer avskiljt.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Yey, Danne kommer också!
- Angelic Fruitcake
- Anslöt: 2010-05-21
Jag kommer jag med. Var tvungen att vela fram till sista anmälningsdag bara.
- Sammelsurium
- Anslöt: 2009-11-29
Wow, det blir 14 forumister jag inte träffat förr på träffen!
Efter mycket om och men så anmäler jag mig också. Men jag kommer att komma senare pga att jag jobbar på lördagen. Så jag räknar med att dyka upp runt 19 tiden och hoppas det är ok.
Fenren skrev:Jag hoppas Acke har en lista på vem som beställt vad... jag har ingen aning om vad jag beställde...
Jag har 100% koll.
Nu har jag lite bråttom iväg och återkommer med vettigare svar till alla efter helgen!
Hälsn Arkimedes
vilka?Pemer skrev:Wow, det blir 14 forumister jag inte träffat förr på träffen!
- Mellanvärld
- Anslöt: 2010-11-28
Hur blir det med fördelningen av sovplatser?
Som jag sa tidigare så tar jag gärna en sängplats på vandrarhemmet hellre än en soffplats i lokalerna då jag har ont i ryggen...
Som jag sa tidigare så tar jag gärna en sängplats på vandrarhemmet hellre än en soffplats i lokalerna då jag har ont i ryggen...
Mellanvärld skrev:vilka?Pemer skrev:Wow, det blir 14 forumister jag inte träffat förr på träffen!
atoms, Dagobert, DefinitivtInteAnonym, gemini, Guponti, kullan, Manar, marxisten, Mellanvärld, pinbott, Pontus, Pythagoras, Sheyen, Tintomara Ariadne
Dessutom blir det väl bättre tillfälle nu att "träffa" treeman och Vaniljflickan, som jag såg och vistades i samma rum som för första gången i tisdags.
Pemer skrev:Mellanvärld skrev:vilka?Pemer skrev:Wow, det blir 14 forumister jag inte träffat förr på träffen!
atoms, Dagobert, DefinitivtInteAnonym, gemini, Guponti, kullan, Manar, marxisten, Mellanvärld, pinbott, Pontus, Pythagoras, Sheyen, Tintomara Ariadne
Dessutom blir det väl bättre tillfälle nu att "träffa" treeman och Vaniljflickan, som jag såg och vistades i samma rum som för första gången i tisdags.
Pemer, det ska bli kul att få träffa dig! Du är ju trots allt Forumguden! Du är även en TV-kändis, så en autograf vill jag gärna ha.
Jag kommer också. Det är ju min hemstad. Jag har anmält mig tidigare
Jag är kanske forumguden på adhdforum, det har jag startat... "Och Pemer skapade forumet och fann att det var gott", eller hur det är det heter i bibeltexten jag är ute och far efter...
Här är det väl i så fall Liebert. Och jag skulle kanske inte ens kalla mig profet för forumet, jag sköter mig ju inte bättre än att jag drar på mig varningar och jag brinner mer för andra samarbetsformer än diskussionsforum (dvs organiserade intresseföreningar), och har nog varit mer profet här för dem (den) än för forumet på andra håll...
Fast jag hade flest skrivna inlägg på forumet ett tag, och jag verkar väl ha träffat flest andra medlemmar... har förstås varit etta på antal arrangerade träffar utlysta via forumet, och är det kanske fortfarande... och det var onekligen jag som var skyldig till att sådant drog igång här...
Så... träffgurun, kanske? Gud låter lite väl upphöjt, det känns svårt att leva upp till...
Med det här inlägget har jag precis 42 inlägg kvar till inlägg nummer 12.487. Det är ett nummer jag ser fram emot, kommer att tajma in inlägg nummer 12.487 i rätt tråd och berätta om varför...
Här är det väl i så fall Liebert. Och jag skulle kanske inte ens kalla mig profet för forumet, jag sköter mig ju inte bättre än att jag drar på mig varningar och jag brinner mer för andra samarbetsformer än diskussionsforum (dvs organiserade intresseföreningar), och har nog varit mer profet här för dem (den) än för forumet på andra håll...
Fast jag hade flest skrivna inlägg på forumet ett tag, och jag verkar väl ha träffat flest andra medlemmar... har förstås varit etta på antal arrangerade träffar utlysta via forumet, och är det kanske fortfarande... och det var onekligen jag som var skyldig till att sådant drog igång här...
Så... träffgurun, kanske? Gud låter lite väl upphöjt, det känns svårt att leva upp till...
Med det här inlägget har jag precis 42 inlägg kvar till inlägg nummer 12.487. Det är ett nummer jag ser fram emot, kommer att tajma in inlägg nummer 12.487 i rätt tråd och berätta om varför...
Pemer skrev:Så... träffgurun, kanske? Gud låter lite väl upphöjt, det känns svårt att leva upp till...
Om du hade varit kvinna så skulle det ha kallats träffgudrun.
Jag tillhör i nuläget de som varit medlammar längst och forftarande är aktiva på forumet.
Det ska bli intressant att träffa så många av forumets nytillkomna användare. Finns det några inplanerade aktiviteter på träffen?
Äta förutom att träffas är inplanerat Jag hoppas på promenad i stan oxå, så man får en uppfattning om Norrköping. Men annars brukar tiden försvinna bra fort med bara diskussioner på AS träffar, eller hur? Tänk bara på träffarna hos Pemer som brukar vara i ca 12 timmar med de enda aktiviteterna att äta och umgås...
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
mondo beyondo skrev:Äta förutom att träffas är inplanerat Jag hoppas på promenad i stan oxå, så man får en uppfattning om Norrköping. Men annars brukar tiden försvinna bra fort med bara diskussioner på AS träffar, eller hur? Tänk bara på träffarna hos Pemer som brukar vara i ca 12 timmar med de enda aktiviteterna att äta och umgås...
Det är en alldeles riktig beskrivning, men vad konstigt det måste låta för någon som aldrig varit med!
12 timmar hemma hos Pemer och mest bara sitta och snacka och småfika... några som går och äter och är nere på pizzerian någon timme... kanske något på tv/dvd på kvällen när det är lite färre kvar här, men det har bara hänt någon enstaka gång... någon gång har några gått ut på en promenad också.
Pja, jag får börja kika på när jag kan prestera en ny träff. Jag skulle behöva städa hemma, så helst borde jag kanske utlysa en träff och få femton anmälningar redan till i morgon kväll eller så... (Nej, bara skämt! Funkar inte!)
Men det är för mycket nu närmast med denna eminenta norrköpingsträff 28 maj och sedan har jag både en och annan häck full med alla evenemang jag ska få ihop kring 16-21 juni... och något i Rålis någon helg i juli känns som väl mer som att det ersätter en hypotetisk tullingeträff också vid ungefär samma tid... Rålis en helg och Tullinge helgen efter eller före känns ju som overkill... Så som jag skrivit i min signatur är nog det rimliga, slutet av augusti eller september. Eller bägge delarna, möjligen.
Är det försent att beställa mat nu? Glömde
- Angelic Fruitcake
- Anslöt: 2010-05-21
Angelic Fruitcake skrev:Är det försent att beställa mat nu? Glömde
+1
tror jag tar 3 små rätter de ligger runt en hundring för mig
Angelic Fruitcake skrev:Är det försent att beställa mat nu? Glömde
Fan det har jag också glömt. Det borde ju dock kunna gå att lösa eftersom att vi själva betalar för det, till skillnad från boende tänkte jag.
Är det bara jag som är jätte nervös? Inte träffat någon av er innan. Jag är jätte nervös för att jag inte ska passa in..
Jag tror att senaste matbeställningsdatum står på någon av de första sidorna i tråden...
Jag har inte orkat leta, hoppas att Arkimedes strax är tillbaka och kan svara (men jag tror INTE att det är försent, det borde räcka med några dagars framförhållning).
Jag har inte orkat leta, hoppas att Arkimedes strax är tillbaka och kan svara (men jag tror INTE att det är försent, det borde räcka med några dagars framförhållning).
gemini skrev:Är det bara jag som är jätte nervös? Inte träffat någon av er innan. Jag är jätte nervös för att jag inte ska passa in..
Det kommer nog att gå bra.alla är nog mer eller mindre nervösa och spända.
Miche skrev:Preem Rempe Pemersson?
Pemer "träffgudrun" Preemsson
Nä, allvarligt nu:
Eftersom jag legat sjuk ett par veckor nu så har jag varken tänkt på mat eller sovplats. Vore tacksam om någon av träffens arrangörer tog kontakt med mig om det!