Forumhjälpreda
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Forumhjälpreda
Tänkte göra en tråd där man kan fråga eller berätta lite allt möjligt om hur man hanterar forumet.
Jag öppnar med att fråga hur man ändrar sitt nickname, jag har sett att en person gjort det- och jag vill ändra mitt.
Jag öppnar med att fråga hur man ändrar sitt nickname, jag har sett att en person gjort det- och jag vill ändra mitt.
- heterPeter
- Anslöt: 2010-06-22
Re: Forumhjälpreda
heterPeter skrev:Tänkte göra en tråd där man kan fråga eller berätta lite allt möjligt om hur man hanterar forumet.
Du får ta kontakt med någon Titti eller någon annan moderator/admin så bör det gå att ordna.
Tack marxisten, då var första problemet (snart) löst
- heterPeter
Zirre skrev:Bara i särskilda fall godkänner de byte av nick.
Tack för den infon Zirre, jag får väl försöka förklara mej ordentligt om varför jag vill byta.
Moderator - tråden är placerad i fel avdelning och kommer att flyttas ut ur denna skyddade avdelning när inläggsskribenterna har gett sitt medgivande.
- heterPeter
Moderator:
Flyttade tråden från Aspergare Off-Google efter att samtliga tråddeltagare tillfrågats.
Låser upp tråden.
Flyttade tråden från Aspergare Off-Google efter att samtliga tråddeltagare tillfrågats.
Låser upp tråden.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter