Forum om ensamhet och utanförskap
13 inlägg
• Sida 1 av 1
Re: Forum om ensamhet och utanförskap
Det såg intressant ut. Ska titta närmare på det vid tillfälle.
Kanske kan bli något. Såvida det inte urartar till ett rent hålla-handen-forum.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Forum om ensamhet och utanförskap
Jag tittade lite på sidan, och den verkar vara rätt död.
Jag tycker dock att det var ett bra koncept.
KrigarSjäl skrev:Kanske kan bli något. Såvida det inte urartar till ett rent hålla-handen-forum.
Det behövs såna oxå.
Föga utvecklande och intellektuellt ohederligt. Ingen dynamik, ingen sanning om det bara handlar om cybertröst & snuttefiltande.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Vad händer på ett "hålla-handen-forum" ..?
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Ett utanförskapsforum med en admin som heter Liberty.Bjäbbmonstret skrev:http://www.utanforskap.se/forum/index.php
Inte tittat så mycket men det kanske kan intressera någon?
Medhållmatgar skrev:Jag tittade lite på sidan, och den verkar vara rätt död.
Savanten Svante skrev:
Här blir till och med de röda trafiklyktorna älskade, och här stöter man på bruna och blå; fast de gröna har ju ställen att hålla till på ändå. (Apropå "Oi loik truffic loights", var det Monty Python? Nåja.)
Allvarligt talat, intressant tips. Får kolla upp när jag orkar.
Savanten Svante skrev:lasseivägen skrev:kanske ännu ett bögraggarforum
...wait, what?
Har kollat och kanske ett ställe jag kan skriva om den mobbning jag upplevt utan att bli kallad för homofob. Man måste inte vara homofob bara för man tycker kvinnor är mycket attraktivare än män.
Dessutom inte så inihelvet korkade.
Som vanligt använder jag mitt nick, ser ingen som helst anledning att försöka vara extra hemlig.
På detta forumet får man inte skriva om kränkningar man blivit utsatt för av HBT personer, utan att bli skälld för homofob.
Har dessutom fått snubbor för att jag inte jublade över en bögstalker. Om en kvinna utsats för något liknande, hade det kallats för sexuella trakasserier. Men HBT folk har tydligen en gräddfil att ta sig fram i.
Alien
Det inte ok att dra in din misstro mot HBT-folk i alla möjliga trådar. Jag vet att orsakerna bottnar i dina egna erfarenheter, men du skriver ofta som om det gällde HBT-kollektivet i allmänhet. Det strider mot dessa forumregler:
Det är inte heller ok att kritisera modereringen utanför avd Regler, nyher och synpunkter.
Du får en tillsägelse för detta inlägg. Meddelas även i pm.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Det inte ok att dra in din misstro mot HBT-folk i alla möjliga trådar. Jag vet att orsakerna bottnar i dina egna erfarenheter, men du skriver ofta som om det gällde HBT-kollektivet i allmänhet. Det strider mot dessa forumregler:
• skriv på ett sådant sätt att du inte medvetet sårar andra.
• ta hänsyn till att andra kan uppfatta saker annorlunda än du själv.
Det är inte heller ok att kritisera modereringen utanför avd Regler, nyher och synpunkter.
Du får en tillsägelse för detta inlägg. Meddelas även i pm.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
Det där är nåt jag har missat helt.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Jag förstår att det är lät att missa, men efter några diskussioner slutar man med den typen av snack. Har man levt med en bisexuell psykopat i 28 år, inser man att deras agenda inte stämmer med min.
Men däremot kan ett nytt forum ge ganska mycket information, om både det ena och andra. Det viktiga är att bara man tänker två gånger.
Men däremot kan ett nytt forum ge ganska mycket information, om både det ena och andra. Det viktiga är att bara man tänker två gånger.
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20