Första Bupmötet avklarat
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Första Bupmötet avklarat
Ja det känns bra. Så nu sätter utredningen igång, innan jul är det nog klart trodde psykologen. Jag och sambon pratade mest denna gång. Det blev tydligt hur olika vi ser på vissa saker. Mkt av det han säger är : Men så är väl killar i den åldern....bl a att sonen bara ser saker ur sitt perspektiv, men då sa psykologen att sånt utvecklas tidigt......jag äe mer för att belöna han mer bestraffa typ utegångsförbud....hjälper ju inte om man har ett barn i behov av struktur. Spontant trodde hon på drag av As eller Asdiagnos men självklart svårt att säga. Tack för allt stöd
Senast redigerad av malininorr 2011-05-04 21:49:29, redigerad totalt 1 gång.
- malininorr
- Anslöt: 2009-08-06
Då önskar jag fortsatt lycka till och hoppas också att sambon kan börja förstå lite mer.
Straff har ju aldrig varit en särskilt bra uppfostringsmetod.
Dessutom så finns det färska forskningsresultat som visar att barn lär sig bättre med uppmuntran och beröm!
Sådeså!
Dessutom så finns det färska forskningsresultat som visar att barn lär sig bättre med uppmuntran och beröm!
Sådeså!
Senast redigerad av A 2011-05-04 21:49:29, redigerad totalt 1 gång.
A skrev:Då önskar jag fortsatt lycka till och hoppas också att sambon kan börja förstå lite mer.
Sådeså!
Eller hur!!!
Senast redigerad av malininorr 2011-05-04 21:49:29, redigerad totalt 1 gång.
- malininorr
- Anslöt: 2009-08-06
Återgå till Barn och föräldraskap